باشــگاهی هـــوشمـند داشـته باشـید

با استفاده از نــرم‌افـزارها و سـخت‌افـزارهـای ما باشـگاه‌ها و اســتخـرهـایتان را تجـهـیـز کـنید

و

به کسـب و کـارتان رونـق ببخشید


امکانات نرم‌افزاری ما

می‌توانید یکی یا ترکیبی از امکانات را انتخاب کنید

  • add

    مدیریت اعضای باشگاه مدیریت اعضای باشگاه، دریافت شهریه‌ها و تعریف زمان کلاس

    - ثبت‌نام اعضا با قابلیت تمدید عضویت
    - اطلاعات مالی اعضا
    امکان تعریف سانس‌های مختلف در هر سالن

    درخواست دمو

  • add

    کنترل تردد کنترل ورود و خروج اعضا با استفاده از کارت‌های هوشمند و سیستم‌های بیومتریک

    با استفاده ار دستگاه‌‌های کنترل تردد و سیستم‌های بیومتریک کلیه ورود و خروج‌ها به کمک کارت‌‌های هوشمند یا اثرانگشت انجام می‌گیرد.

    درخواست دمو

  • add

    زمانبندی هوشمند تنظیم ساعت کلاس ها، سهولت استفاده ار تقویم و رزرو آنلاین

    مدیریت کارآمد برنامه‌ها و رزر سالن در روز‌های خاص
    - کاهش زمان‌های پرت
    - افزایش نظم در باشگاه

    درخواست دمو

  • add

    مدیریت قفل‌ها مدیریت هوشمند کمد‌های هر سالن، مدت زمان استفاده از کمد، واگذاری قفل

    این قابلیت تمام جنبه‌های مدیریت قفل‌ها را شامل می‌شود
    - مدت زمان در اختیارگرفتن کمد ( اجاره و پرداخت هزینه آن)

    درخواست دمو

  • add

    کلاس‌های ورزشی ثبت‌ نام و برنامه ریزی خودکار کلاس‌ها

    برنامه‌ریزی کلاس‌ها
    تعریف گروه‌های مختلف مثل ورزشی، آموزشی و سرگرمی
    تعریف سالن‌های مختلف، فعالیت‌ ها و ورزش‌های مختلف
    ثبت نام آنلاین در کلاس‌ها از طریق عضویت در وب سایت

    درخواست دمو

  • add

    کلاس‌های آموزش خصوصی ثبت‌نام، تعریف تعداد جلسات، برنامه‌ریزی روزهای حضور مربی، ارزیابی تمرینات

    برنامه‌ریزی آموزش کلاس‌های خصوصی افراد
    ورزشی می‌توانند ثبت نام کرده و مربیان برنامه‌های خود را انتخاب کنند
    مدیریت ورزشی با درخواست حضور در کلاس‌های حضوری

    درخواست دمو

  • add

    فروش وسایل، تجهیزات ورزشی و مدیریت بوفه فرایند پرداخت، خرید و فروش وسایل، موجودی انبار، مدیریت بوفه

    تعریف بخش‌های مختلف بوفه و وسایل ورزشی
    فروش کالا
    گزارش‌گیری از لیست وسایل ورزشی و بوفه
    اطلاعات مالی بخش‌ ورزشی و بوفه

    درخواست دمو

  • add

    مدیریت پرسنل انتساب شیفت‌ها، مربیان و کارکنان

    ایجاد برنامه‌های مربوط به کارمندان
    حضور و غیاب آنها
    پرداخت حقوق و دستمزد

    درخواست دمو

  • add

    حسابداری و مالی دریافت گزارشات حسابداری و مالی و نمودار‌های مختلف

  • add

    طراحی اپلیکیشن باشگاه نام باشگاهتان را در جیب هر کدام از اعضا داشته باشید

    تمام خدمات مدنظر مدیریت باشگاه به صورت سفارشی برای شما طراحی می‌شود مانند بارکد اعضا، معرفی شبکه‌های اجتماعی باشگاه ، ارسال تبلیغات با اطلاعیه‌ به گروه خاصی از ورزشی، ارسال پیام های هدفمند به اعضا یا مربیان و …

    درخواست دمو

  • add

    گزارشات ارائه گزارشات سفارشی ، گزارشات امکانات و …

مزایــای نرم افـزار مدیریت باشگاه

  • شخصی سازی

    متناسب با خصوصیات منحصر به فرد هر مشتری

  • یکپارچگی اطلاعات

    تمام اطلاعات از مرحله ابتدای ثبت نام تا مرحله پرداخت و پایان دوره، همگی مرتبط و یکپارچه برایتان نمایان است

  • شرکت مهندسی الگام
  • بهره‌وری

    افزایش نظم در مجموعه و کاهش زمان‌های پرت

  • Accessibility

    افزایش نظم در مجموعه و کاهش زمان‌های پرت

امکانات سخت‌افزاری ما

  • شرکت مهندسی الگام

    حضور و غیاب

  • شرکت مهندسی الگام

    کنترل دسترسی

  • شرکت مهندسی الگام

    گیت کنترل تردد

  • شرکت مهندسی الگام

    قفل الکترونیکی

  • شرکت مهندسی الگام

    دستگیره الکترونیکی

  • شرکت مهندسی الگام

    RfID

پکیج و قیمت

ردیف قابلیت پکیج و کسب وکار کوچک (3کاربر) پکیج شرکتی (10کاربر) پکیج سازمان کلان (نامحدود)
1 نسخه تحت ویندوز
2 گزارش گیری در نسخه تحت وب و اندرود
3 تشکیل پرونده ورزشکاران
4 ثبت نام سریع
5 تعریف مربی
6 ثبت شهریه و دریافت و پرداختها 
7 ثبت قرارداد
8 کنترل تردد
9 نمایش میزان اعتبار باقیمانده اشخاص به صورت جلسه مانده و اعتباری
10 مدیریت رشته ورزشی
11 مدیریت قفل‌ها
12 مدیریت فروشگاه و کافی شاپ
13 مدیریت سالن
14 قابلیت اتصال به کارتخوان و کنترل تردد افراد 
15  سیستم صدور کارت بارکد و کارت RFID 
16 تمدید اعتبار ورزشکار به صورتی ماهانه و جلسه ای 
17 سیستم ارسال پیامک هوشمند
18 ثبت دریافتها و پرداختهای باشگاه ورزشی 
19 قابلیت اتصال به سیستم اثر انگشت 
20 گزارش از سود و زیان و نمودار های مالی
21 قابلیت تنظیم و ارائه برنامه ورزشی و چاپ 
22  ثبت مشخصات جسمی و رکوردی ورزشکاران
23 تنظیم برنامه غذایی ورزشکاران و چاپ 
24 قابلیت اتصال به رله جهت کنترل گیت و در باز کن
25 مدیریت پرسنل
26 مدیریت اعضای باشگاه
27 ثبت کلاس‌های ورزشی
28 ثبت پکیج ‌های آموزش خصوصی
29 فروش وسایل، تجهیزات ورزشی
30 گزارش ثبت نام
31 گزارش ثبت پیکیج ها
32 گزارش ثبت رشته ها
33 گزارش تردد اشخاص
34 گزارش فروش فروشگاه و کافی شاپ
35 لاگ
36 مدیریت کاربران و سطح دسترسی
37 تعریف زمان بندی برای پکیج ها
38 تعریف سانس ها
39 امکان اختصاص هزینه برای اضافه سانس ها
فروش لایسنس سه ماهه (تومان) 500,000 1,200,000 2,400,000
فروش لایسنس شش ماهه (تومان) 700,000 1,700,000 3,500,000
فروش لایسنس یکساله (تومان) 1,000,000 2,000,000 4,000,000

1 – مشاوره تخصصی و طراحی مدل، پیش از راه اندازی باشگاه ورزشی


نرم افزار باشگاه ورزشی حرفه ای

عوامل موفقیت در هر شغلی با شغل دیگر متفاوت است، یک مشاور خوب باید شناخت درستی از مدل کسب و کار شما و همچنین درک درستی از ورزشی شما و نیاز های آنها داشته باشد و فقط در صورتی می تواند بهترین مشاوره را به شما بدهد که قبلا نمونه هایی مشابه با کار شما را تجربه کرده باشد.
طراحی مدل راه اندازی باشگاه ورزشی و انتخاب ابزار و استراتژی مناسب، مهمترین بخش از یک برنامه وفادارسازی مشتری است، همانطور که می دانید، خشت اول گر نهد معمار کج .....
در جلسات مشاوره باید بتوان بهترین مدل راه اندازی باشگاه ورزشی را با پاسخ به سوالات زیر پیدا کرد :

  1. بهترین روش برای تشویق ورزشی به خرید دوباره کدام است ؟
  2. چه چیز برای کسب و کار شما ارزش بیشتری دارد ؟
    • مراجعه زود به زود، تعداد دفعات بیشتر مراجعه و یا پرداخت مبلغ بیشتر توسط مشتری
  3. مزیت رقابتی شما چیست ؟ (چه چیز شما را از دیگران متفاوت می کند ؟)
  4. از نظر مشتری کدام بخش از کار شما دارای ارزش ادراک شده بالاتری است ؟
  5. نرخ بازگشت مشتری (Retention Rate) چقدر پیش بینی می شود ؟
  6. کدام کانال های جذب (ِAcquisition Channels) بیشترین کاربرد را برای شما دارند ؟
  7. تاثیرگذارترین مدل اعتبار دهی و امتیاز دهی (Credit & Point) برای کسب و کار شما کدام است ؟

2 – پیاده سازی و آموزش کار با باشگاه ورزشی


بهترین نرم افزار وفاداری مشتری

حالا وقت اجرا رسیده است، باشگاه ورزشی طراحی شده بطور کامل برای شما تشریح می شود و پرسنل شما در سه زمینه زیر آموزش داده می شوند :

  • تشریح سیاست های راه اندازی باشگاه ورزشی (بر اساس جلسات مشاوره)
  • آموزش کار با نرم افزار باشگاه ورزشی
  • آموزش نحوه تعامل با مشتری و ارائه توضیحات کارت وفاداری (Loyalty Card) برای مشتری

از ویژگی های باشگاه ورزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی کارت عضویت (کارت واداری – Loyalty Card) با طرح اختصاصی، نام برند و لوگوی خودتان (این کارت ها PVC 760Micron (مانند کارت های اعتباری) می باشند، روی آن یک شماره سریال 16 رقمی منحصر بفرد و پشت آن بارکد متناظر با همان شماره سریال قرار دارد.)
  2. راه اندازی آسان، بدون نیاز به زیر ساخت خاص
  3. امکان استفاده ز ابزار های متنوع ثبت تراکنش (نرم افزار ویندوز، اپلیکیشن موبایل، دستگاه پوز)
  4. امکان ثبت انواع تراکنش در سریع ترین زمان ممکن (میانگین 8 ثانیه برای هر تراکنش)
  5. پنل پیامک خدماتی جهت ارسال تراکنش خرید برای مشتری (حتی اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد، پیامک تراکنش شما را دریافت خواهد کرد)
  6. ابزارهای متنوع اعتبار دهی جهت استفاده در خرید های بعد (اعتبار نقدی، اعتبار هدیه، پورسانت بازاریابی، ...)
  7. امکانات امتیاز دهی به ورزشی بر اساس مدل LRFM و گروه بندی ورزشی بر اساس امتیاز
  8. امکان تعریف شعب مختلف و ایجاد ارتباط بین شعب بر اساس سیاست های مشخص شده
  9. تشخیص، محاسبه و اعمال اتوماتیک آفر های تعریف شده بر روی کارت مشتری و مبلغ قابل پرداخت او.

3 – خدماتی که باشگاه ورزشی به ورزشی شما ارائه می دهد


نرم افزار وفاداری خوب
  1. ارسال پیامک تراکنش

بلافاصله پس از عضویت مشتری در باشگاه ورزشی و ثبت اولین تراکنش برای او، یک پیامک برای مشتری شما ارسال خواهد شد، این پیامک شامل تشکر از مشتری بابت عضویت در باشگاه ورزشی شما، کد عضویت، میزان خرید و میزان اعتباری است که از شما دریافت کرده، همچنین در هر بار مراجعه و ثبت تراکنش این SMS برای مشتری ارسال خواهد شد (با توجه به خدماتی بودن پنل ارسال SMS ، حتی اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد، پیامک تراکنش شما را دریافت خواهد کرد)

  1. خدمات نظر سنجی (Happy Call)

دادن حس احترام به مشتری بزرگترین هنر هر کسب و کار  است، بنابراین ظرف 24 ساعت پس از خرید، اپراتور ما (از طرف شما) با مشتری تماس خواهد گرفت و ضمن ارائه توضیحات کامل در مورد کارت عضویت (کارت وفاداری – Loyalty Card) و نحوه استفاده از آن، فرم نظر سنجی مرتبط با کسب و کار شما را تکمیل می کند، اینکه نظر مشتری در مورد قیمت ، کیفیت و نوع برخورد چه بوده است و اگر پیشنهاد و یا انتقادی داشته باشد با ادبیات خودش ثبت می شود.

شما می توانید نتایج این نظر سنجی را بطور کامل در پنل مدیریتی خود مشاهده کنید. خدمات نظرسنجی به شما در شناخت نیاز های ورزشی کمک خواهد کرد و شما میتونید برای کسب و کارتان تصمیمات مناسب بگیرید.

زمانی به اهمیت این موضوع پی می برید که بدانید : 89% از ورزشی بدون اینکه دلیل نارضایتی خود را بگویند شما را ترک می کنند و دیگر از شما خرید نمی کنند.

اعتقاد داریم : نظر سنجی در باشگاه ورزشی فقط باید توسط نیروی متخصص و بصورت مکالمه مستقیم با مشتری انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشه.

  1. اپلیکیشن مخصوص ورزشی (Manibon Customer Application)

در باشگاه ورزشی علاوه بر پذیرندگان، ورزشی نیز دارای اپلیکیشن هستند و شما میتوانید خدمات متنوعی را بر روی این اپلیکیشن به ورزشی خود ارائه دهید. لینک نصب این اپلیکیشن در پیامک عضویت، برای مشتری ارسال خواهد شد. از امکانات این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ثبت کامل مشخصات توسط مشتری و استفاده از منافع در نظر گرفته شده جهت تکمیل پروفایل (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهر، محله، جنسیت و ...)
  • امکان مشاهده تاریخ و مبلغ خرید هایی که مشتری از شما داشته است
  • امکان مشاهده امتیاز و اعتباری که مشتری در هر بار خرید از شما گرفته است
  • امکان ارسال آفر های تعریف شده بصورت Notification برای مشتری
  • امکان مشاهده تمامی آفر هایی که شما برای ورزشیتان تعریف کرده اید
  • امکان انتقال اعتبار به شخص دیگر (بازاریابی غیر مستقیم برای شما)
  • امکان معرفی مشتری جدید و دریافت پورسانت بصورت اعتبار نقدی (بازاریابی مستقیم)
  • امکان مشاهده اطلاعات تماس و لینک تمامی شبکه های اجتماعی شما
  • امکان به اشتراک گذاری و معرفی شما در شبکه های ارتباطی نظیر تلگرام
  1. خدمات پشتیبانی ورزشی (Manibon Customer Support)

واحد پشتیبانی ورزشی بصورت تمام وقت پاسخگوی سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات ورزشی شما است، امکانات پشتیبانی ورزشی در وقت و انرژی شما در ارائه توضیحات به ورزشی در مورد باشگاه ورزشی و چکونگی استفاده از آن صرفه جویی خواهد کرد.

4- پنل گزارشات در باشگاه ورزشی


مقاله باشگاه ورزشی

مهمترین و کلیدی ترین بخش هر باشگاه ورزشی، گزارشات آن است. گزارشی دقیق، کامل و مبتنی بر اصول تاثیر گذار بر مشتری میتواند به خوبی به شما نشان دهد که چقدر در مسیر درست گام بر میدارید و در چه بخش هایی نیاز به گرفتن تصمیمات جدید دارید. پنل گزارشات باشگاه ورزشی تحت وب بوده و می توانید از همه جا به آن دسترسی داشته باشید، این پنل امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد :

  • پنل گزارش گیری چند بعدی
  • ارائه گزارشات کامل از تعداد دفعات مراجعه ورزشی ، فاصله بین مراجعات و مبالغ پرداخت شده توسط ورزشی
  • مشاهده ریز تراکنش های هر یک از ورزشی
  • مشاهده تعداد ورزشی جدید در بازه های زمانی مختلف
  • مشاهده آمار بازگشت مشتری و گزارش چند وجهی از ورزشی وفادار
  • مشاهده آمار گرافیکی از تاثیر باشگاه ورزشی بر کسب و کار شما
  • گزارش تحلیلی مراجعات و فروش در ماه ها، روز ها و بازه های زمانی مختلف

گزارش تحلیلی میزان تاثیرگزاری آفر ها و کمپین های مختلف ایجاد شده

5 – تحلیل رفتار مشتری در باشگاه ورزشی


تحلیل رفتار مشتری

بیشترین انتظاری که از یک باشگاه ورزشی خوب می توان داشت، تحلیلی درست، اصولی و قابل درک از رفتار مشتری در هر کسب و کار است. تحلیلی که بتوان بر اساس آن تصمیمات عملی در جهت تشویق مشتری به خرید بیشتر گرفت و در نتیجه آن سود و رونق آن کسب و کار را افزایش داد.

تحلیل رفتار مشتری به دو روش در باشگاه ورزشی مانی انجام می شود:

  • گزارشات آماری از تحلیل رفتار مشتری

باشگاه ورزشی ، اطلاعات تراکنش های ثبت شده توسط شما راآنالیز و تحلیل می کند و شما می توانید رفتار ورزشی خود را بر اساس پارامتر های مختلف بررسی کنید.

  • تحلیل رفتار تخصصی توسط کارشناسان

اگرچه این بخش از خدمات باشگاه ورزشی مشمول هزینه ای جداگانه خواهد شد، اما کارشناسان خبره ما با تحلیل تخصصی اطلاعات باشگاه ورزشی شما و همچنین تجربه ای که از راه اندازی ده ها باشگاه ورزشی مشابه دارند، گزارشی تحلیلی-آماری را آماده خواهند کرد و بر اساس آن ده ها پیشنهاد کاربردی در جهت افزایش فروش، رقابت در بازار و جذب ورزشی جدید ارائه خواهند داد.

 

6 – راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و ایجاد آفر های متنوع در باشگاه ورزشی


چگونگی راه اندازی باشگاه ورزشی

در باشگاه ورزشی مانی به راحتی میتوانید کمپین راه اندازی کنید و بصورت اتوماتیک با ورزشی هدف خود ارتباط برقرار کنید و پیشنهادات و آفر های خود را برای آنها ارسال کنید. باشگاه ورزشی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد :

  • ایجاد آفر بر اساس فاصله بین مراجعات مشتری، تعداد دفعات مراجعه و همچنین مبلغ پرداختی
  • مکان صدور کارت هدیه
  • امکان ایجاد آفرهای زماندار و نامحدود
  • آفرهای سالروز تولد ، اعیاد و مناسبت های خاص
  • آفرهای ریالی و درصدی
  • رتبه بندی ورزشی و ایجاد آفر برای گروه خاص (نقره ای، طلایی  ...)
  • ارسال آفرها بصورت notification بر روی اپلیکیشن مشتری
  • امکان برقراری ارتباط با ورزشی از طریق اپلیکیشن ، SMS ، ایمیل ، تلگرام ، شبکه های اجتماعی و وب سایت

سوالات نرم افزاری باشگاه ورزشی سهند


از زبان مشتـریـان مـا بشنوید

جدید ترین مطالب:



شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی