قابلیت های تلفن گویا تاریخ ثبت : 1398/04/24_9:13

قابلیت های تلفن گویا


 قابلیت های تلفن گویا

سرویس تلفن گویا میتونه هر کجای کسب و کار شما قرار بگیره. با عمومیت پیدا کردن این سیستم تلفنی لازم دونستم یک لیست از قابلیت های تلفن گویا رو برای شما بازگو کنم. 
این لیست شامل ویژگی های عمومی تلفن گویا و همچنین ویژگی های مرتبط با شغل شما هست. همین ویژگی ها هست که باعث می شه شرکت شما بزرگ تر جلوه کنه و بیشتر مورد اعتماد مردم قرار بگیره.
مشتری های شما برای اینکه محصول شما رو بخرند باید به شما اعتماد کنن. این ویژگی ها رو بخونید و به این مطلب فکر کنید که چقدر میتونه برای کسب و کار شما مفید باشد.



لیست ویژگی های تلفن گویا به شرح زیر می باشد:
 

Attendant منشی تلفنی فعال و خستگی ناپذیر
 

توی سیستم تلفن گویا منشی تلفنی یه همکار مجازی به حساب می یاد که هیچ وقت خسته نمی شه. هر وقت کسی با شرکت شما تماس می گیره تماس رو جواب می ده و مودبانه به اون سلام میکنه. شروع به معرفی شرکت می کنه.
قسمت های مختلف شرکت شما رو توضیح میده. بعدش تماس گیرنده رو به سمت داخلی مورد نظرش منتقل می کنه. حتی میتونه پیغام تماس گیرنده رو توسط پیغام گیر ضبط کنه و برای شما ایمیل کنه. همه این کار ها رو یک کارمند مجازی انجام میده و به نظر میاد شرکت شما چقدر بزرگه و چند تا قسمت مختلف هم داره.

 

Extensions داخلی های زیاد
 

اینکه شما داخلی های زیادی داشته باشین باعث می شه که تماس ها به افراد خاص یا پیغام گیر یا حتی ایمیل صوتی برسه. بعضی از داخلی ها مجازی هستن یعنی کسی گوشی رو بر نمی داره اما وقتی با اون تماس گرفته می شه یه صدایی پخش می شه و مثلا آدرس سایت یا آدرس محل کار شما رو می خونه. بسیار خوب منشی شما می تونه آزادانه کارهای مفید تری رو انجام بده.
 

Follow Me مرا بیاب
 

فکر کنید شما در کسب و کار خودتون یک جا نیستید. یک لحظه توی انبار هستین بعدش توی حسابداری و بعدش یک جلسه دارین که بیرون از شرکت هست. برای اینکه تماس های شما از دست نره و کسی هم نفهمه شما دقیقا کجا هستید از این قابلیت می شه استفاده کرد.
چند تا شماره برای خودتون تعریف می کنید و تلفن گویا با سیستم مرا بیاب توی این گروه از شماره ها دنبال شما می گرده. اول به دفتر کارتون زنگ می زنه اگه اونجا نباشید به داخلی موبایلتون زنگ میزنه.
اگه اونجا هم نباشید به خود موبایلتون زنگ می زنه. اگه اونجا هم نباشید زنگ میزنه خونتون. خلاصه میگرده دنبال شما دیگه. فرد تماس گیرنده در تمام این لحظات داره صدای بوق خوردن رو می شنوه و اصلا متوجه این تغییرات نیست.

 

Inbound Faxing دریافت فکس
 

داستان فکس رو توی شرکت های زیادی دیدم. همه گله دارن که یک فکس درست و حسابی نداریم. حق دارند . اگه کاغذ تموم بشه فکس نمیرسه. اگه کسی نباشه فکس رو start کنه فکس نمیرسه. اگه کسی زنگ بزنه وسط تماس فکس خراب می شه.
سیستم تلفن گویا می تونه یه داخلی فکس داشته باشه که می تونه فکس رو تشخیص بده. فکس رو که تشخیص داد اون رو دریافت می کنه به PDF تبدیل می کنه و می فرسته برای ایمیل شما.
ساعت ارسال فکس و شماره ارسال کننده رو هم می نویسه. نیازی به دستگاه فکس هم نداره و پولش میمونه توی جیب شما.

 

Call Recording ضبط تماس
 

فکر کنید با مشتری تماس گرفتین و ازش پرسیدین که چه جنسی رو می خواد. حواس جمع هم که ندارید. ضبط تماس اینجا کمک کننده هست.
یا اصلا به انبار جنسی رو سفارش زدین و چیز دیگری رو برای شما ارسال کرده. به هر حال پیش میاد. ضبط تماس اینجا به درد می خوره.
امکان ضبط تماس در تلفن گویا با یک کلیک فعال می شه و بد از ضبط تماس با استفاده از سیستم مدیریت تماس می تونید اطلاعات تماس های ضبط شده رو بر حسب زمان یا شماره تماس پیدا کنید.

 

Music or Message on Hold پیام انتظار

از جمله امکاناتی که سیستم تلفن گویا در اختیار شما قرار میده پیام انتظار هست. یک پیام انتظار که توی استودیو انجام شده باشه با یه آهنگ توی پس زمینه اون کسب و کار شما رو فعال تر جلوه میده. انتظار تماس می تونه قسمت های مختلف کسبو کار شما رو معرفی هم بکنه.
 

Conference اتاق کنفرانس

اتاق کنفراس دقیقا همین معنی رو که شما فکر می کنید در اختیار شما قرار میده. یعنی کنفرانس چند نفره. توی سانترال فقط کنفرانس سه نفره وجود داره ولی در تلفن گویا تعداد نفرات مهم نیست و اتاق کنفرانس می تونه برای قسمت های مختلف شرکت هم به وجود بیاد. فقط توی اتاق دقت کنید اگه یکی صحبت می کنه گوش بدین تا نوبت صحبت شما هم بشه.
 

Call Scheduling ساعت کاری شرکت
 

تماس های ورودی میتونه مسیر یابی بشه. به این معنی که بر حسب ساعات کاری شرکت تماس ها به داخلی ها وصل بشه و در ساعات غیر کاری به تماس گیرنده ساعات کاری شرکت اعلام بشه. مسیر یابی تماس می تونه بر حسب تاریخ هم باشه و در روز های تعطیل هفته مسیر یابی متفاوتی انجام بشه. پخش پیام تبریک در اعیاد و مناسبت های سال از جمله همین قابلیت ها هست.
 

Call Queue صف تماس

در مراکز تلفنی بزرگ که تماس های ورودی زیاد هست مدیریت اونها کمی مشکل می شه. برای اینکه این تماسها که هر کدوم مثل یک مشتری هستند از دست نره قابلیت صف تماس به وجود آمده.
وقتی صف تماس بر قرار می شه و تماس گیرنده ها توی صف قرار می گیرند این امکان وجود داره که مدت زمان انتظار در صف و یا تعداد افراد داخل صف رو عنوان کرد. شرکت هایی که تماس ورودی زیادی دارند معمولا با این روش مشتریان خودشون رو راضی نگه می دارند.

 

Administration Control Panel رابط کاربری

همه این امکانات در تلفن گویا با رابط کاربری مشتری پند اون جمع آوری شده. اطلاعات تماس و ثبت وقایع اون به همراه اطلاعات کاربران به راحتی در دسترس هست. این رابط کاربری خوب سیستم تلفن گویا رو قابل استفاده و قابل ارایه کرده است.
 

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

قابلیت های تلفن گویا

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی