دوربین مداربسته تاریخ ثبت : 1397/08/14_14:18

با دوربین‌های مداربسته کسب و کارتان را امن کنید


مزایای استفاده از دوربین مدار بسته

محافظت از خانه یا کسب‌وکارتان شاید به اندازه‌ای که فکر ‌می‌کنید، پیچیده یا هزینه‌بر نیست. سیستم‌های امنیتی دوربین‌های مداربسته فقط برای شرکت‌های بزرگ نمی‌باشند. بلکه شما می‌توانید با هزینه‌های ابتدایی کم، مجموعه‌ای متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. دوربین مداربسته در حال حاضر انتخاب محبوب اکثریت مردم برای نظارت و امنیت خانه و کسب‌وکارشان است. عموما این دوربین‌ها در مکان‌هایی که خطر سرقت یا وقوع جرایم دیگر وجود دارند، نصب می‌شوند. برای جلوگیری از سرقت و دزدی در خانه یا کسب‌وکارتان یا نظارت بر رفتار کارمندان و دانش‌آموزان، دوربین مدار بسته سطح امنیت بالایی را تضمین می‌کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای دوربین مداربسته ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

مزایای دوربین مداربسته
مزایای استفاده از این دوربین‌ها بسیار زیاد است. در اینجا به برخی مزایای دوربین مداربسته برای نصب در خانه، کسب‌وکار، بزرگراه‌ها، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه و بقیه مناطق می‌پردازیم. مطمئنا با مطالعه‌ی این مطلب برای خرید و نصب آن‌ها مصمم خواهید شد.

 

مقرون به صرفه
این روزها سیستم‌های امنیتی دوربین‌های مداربسته خانگی به دلیل پیشرفت تکنولوژی به طور فزاینده‌ای ارزان‌تر شده‌اند. دیگر برای تامین امنیت و نظارت بر نواحی مختلف کسب‌کار یا محل سکونت خود لازم نیست که نگهبانان متعددی را استخدام کنید. شما به سادگی می‌توانید با استخدام فقط یک کارمند برای نظارت بر سیستم دوربین مداربسته خودتان، تمام نواحی را همزمان بررسی و نظارت نمایید. مطمئنا با این کار هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی خود را کاهش خواهید داد. همینطور سیستم شما فقط یک بار نیاز به نصب و راه‌اندازی دارد و شما فقط یکبار هزینه‌ی آن را پرداخت خواهید کرد.

کارایی
بدون هیچ تردیدی سیستم‌های امنیتی دوربین‌های مداربسته کارایی بالایی را در نظارت و تامین امنیت عمومی و خصوصی شما دارند. در شهرهای مختلف، دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های امنیتی در کاهش نرخ جرایم در مناطق تحت نظارت، تاثیر بسزایی داشته است. همینطور سرقت از خانه‌هایی که در آن‌ها سیستم‌های دوربین مداربسته نصب شده‌ است، بسیار کمتر از خانه‌های بدون دوربین است. علاوه بر این تقلب کارکنان در ادارجات و بدرفتاری دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل سیستم‌های نظارتی کاهش یافته است. از لحاظ روانشناسی نیز ثابت شده است که مردم زمانی که می‌دانند تحت نظارت و مراقبت هستند، رفتار مناسب‌تر و درست‌تری را از خود نشان می‌دهند. در کل سیستم‌های امنیتی ثابت کرده‌اند که در تمام مکان‌ها می‌توانند بسیار موثر واقع شوند و وجود دوربین مداربسته علی‌الخصوص دوربین‌های مداربسته دیجیتال که در حال حاضر در دسترس هستند( بخاطر کیفیت و وضوح بسیار بالای آن‌ها)، به عنوان یک عامل بازدارنده موثر، عمل می‌کنند.

انعطاف‌پذیری
امروزه دیگر با پیشرفت تکنولوژی، ویدئوها از طریق دوربین‌های مداربسته در فرمت‌های بسیار زیادی در دسترس هستند. ابتدایی‌ترین شکل دریافت ویدیو به شکل سنتی آن یعنی یک میز به همراه مانیتور است که توسط پرسنل امنیتی نظارت می‌شود. اما این تنها شکل آن نیست؛ سیستم‌های امنیتی می‌توانند از طریق اینترنت به صورت آنلاین نیز نظارت شوند و به ناظران این امکان را می‌دهند تا بر خانه و کسب‌وکار خود در هر نقطه از جهان که باشند، نظارت کنند. همچنین تکنولوژی نظارت از طریق تلفن همراه را نیز فراهم شده است و به این ترتیب برخی از سیستم‌های دوربین مداربسته شرایطی را فراهم می‌کنند تا ناظران آن‌ها از طریق اینترنت در دستگاه‌های تلفن همراه خود امکان نظارت را داشته باشند. مطمئنا شما نیز مانند من فکر می‌کنید که این قابلیت و انعطاف‌پذیری واقعا بدردبخور و کارا است.

امنیت
سیستم‌های دوربین مداربسته امن‌ هستند و شما کنترل کاملی بر روی سیستم خود خواهید داشت و بنابراین به سادگی می‌توانید ایمنی خانواده و کسب‌وکار خود را تضمین کنید. تکنولوژی سیستم‌های امنیتی دوربین مداربسته و تجهیزات آن‌ها می‌توانند در محیط‌های داخلی و خارجی برای محافظت از مردم، دارایی‌ها، وسایل نقلیه و چیزهای گرانبها مورد استفاده قرار بگیرند. سیستم‌های امنیتی دوربین‌های مداربسته به عنوان موثرترین روش در کاهش جنایت محسوب می‌شوند. آن‌ها این قابلیت را دارند که هنگامی که مورد مشکوکی رخ دهد، تجهیزات دوربین مداربسته با اعلام خطر فوری شما را از هر گونه جرم و جنایت، سرقت و خرابکاری آگاه کنند و بدین ترتیب می‌توانند میزان هر گونه جرمی را کاهش دهند. همینطور به هنگام وقوع جرم و جنایت، دوربین‌های مداربسته، اطلاعات حوادث را کاملا ضبط می‌کنند و شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان مدارکی ارزشمند در دادگاه استفاده کرد. البته پیشنهاد می‌شود که برای این‌کار از دوربین‌های مداربسته دیجیتال که با نام IP نیز مشهور هستند، استفاده کنید. این دوربین‌ها با اینکه کمی گران هستند ولی در عوض تصاویر با وضوح و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند و در نتیجه شما با زوم در تصاویر و ویدئو‌های ضبط شده به راحتی می‌توانید به شناسایی و تعیین هویت بپردازید. مطمئنا این مزیت بسیار بزرگی برای دوربین‌های دیجیتال به شمار می‌آید.

در یک مطالعه که اخیرا در مورد دوربین‌های مداربسته انجام شده است، نشان داده شد که استفاده از دوربین مداربسته در پارکینگ‌ها باعث کاهش 51درصدی جرائم شده است. همینطور در محیط‌های حمل‌ونقل عمومی با 21درصد و در محیط‌های عمومی با 7درصد کاهش جرائم روبرو بودند. حتی پایین‌ترین رقم، 7درصد نیز بسیار قابل توجه است.

دوربین‌های مداربسته در انواع مختلف شکل، اندازه و عملکرد در بازار موجود هستند و شما می‌توانید بر اساس نیازهای‌ خود سیستم مناسب با خودتان را خریداری نمایید. همینطور با توجه به اینکه این تکنولوژی بسیار ارزان است، با بزرگ‌تر شدن کسب‌کارتان، شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی در مورد هزینه‌ها یا فضای ذخیره‌سازی سیستم، به آسانی سیستم خود را به همان اندازه‌ی موردنظر گسترش دهید.

کاهش هزینه‌ها‌ی بیمه
عموما باید با کاهش خطر، هزینه‌ی بیمه‌ی شما نیز کاهش یابد. شما می‌توانید نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته و کاهش جرائم، هزینه‌های بیمه خانه یا دارایی‌های دیگر خود را کاهش دهید. بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاهش هزینه‌های بیمه با متخصصان آن صحبت کرده و مشورت بگیرید.

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله دانستی هایی را در رابطه با مزایای دوربین مداربسته بیان کردیم. شرکت دوربین مدار بسته پویابین، شرکتی معتبر در زمینه مشاوره، فروش و راه اندازی دوربین مداربسته است. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته ارایه می دهند. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی و سفارش دوربین مداربسته، با کارشناسان فروش شرکت پویابین تماس بیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا بهترین ها را انتخاب کنید.

جهت مشاوره و سفارش نصب دوربین مداربسته با کارشناسان الگام در تماس باشید


برچسب ها :


کلمه کلیدی :

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی