تلفن گویا تاریخ ثبت : 1397/11/04_10:40

تلفن گویا


تلفن گویا

 

آيا تا به حال با سازماني تماس گرفته ايد كه صدايي را بشنويد و از شما بخواهد عددي را از يك فهرست انتخاب كرده، وارد كنيد يا بخوانيد؟ در واقع شما با يك سيستم تلفن گويا ارتباط برقرار كرده ايد. در هر موسسه چگونگي ارائه خدمات به مراجعين و داشتن سيستم‌هاي پاسخگويي به مشتريان، يكي از مهم‌ترين عوامل رضايت مشتريان و در نتيجه سودآوري و پيشرفت موسسه است. با توجه به گسترش خدمات تلفني و استفاده آسان از تلفن براي عموم مردم، ارتباط تلفني شايد اولين و مهم‌ترين راه ارتباط مردم با سازمان باشد. از این رو داشتن بخش روابط عمومي و پاسخگويي به مراجعين يكي از اساسي‌ترين نيازهاي هر سازمان است و در بسياري از مواقع نيروي انساني بسياري را درگير مي‌نمايد. به همین منظور سيستم‌هايي تحت عنوان تلفن گويا وارد بازار شدند كه اين سيستم‌ها ابزاري براي برقراری ارتباط مستقيم و دريافت اطلاعات از يك مركز اطلاع رساني مي‌باشند كه با تجهيز سازمان به تلفن گويا، ارباب رجوع بدون نياز به داشتن امکانات خاص، با در اختيار داشتن يك خط تلفن معمولي می تواند با اين سيستم تماس گرفته و  اطلاعات لازم خود را كه قبلا در اين سيستم براي آنها فراهم گرديده به صورت صوتي دريافت كند.

تلفن گویا


نرم افزار تلفن گویا

چگونه می توانیم یک سرور تلفن گویا چند کاناله بسازیم؟

سیستم های تلفن گویا  (IVR) معمولا توسط شرکت های بزرگ استفاده می شود که در آن بسیاری از مشتریان می توانند مشکل مشابهی داشته باشند که می توانند به صورت مکانیکی بدون نیاز به عامل واقعی انسان برای گفتگو استفاده کنند.

هنگام اجرای یک سرور IVR، باید در بیشتر زمینه های احتمالی درخت IVR را در نظر بگیرید و آنها را به یک ساختار سلسله مراتبی مرتب کنید. این ساختار درختی باید اجرا شود و ناوبری در آن نیاز به پشتیبانی پس زمینه DTMF و یا تشخیص صدا دارد.

 الگام تمامی پشتیبانی هایی که برای ایجاد یک سیستم تلفن گویا و برای اجرای هر روش ناوبری نیاز دارید، به شما ارائه می دهد

شما همچنین می توانید این راه حل ها را با پشتیبانی اپراتور انسانی گسترش دهید. در این صورت تماس ها می توانند به یک اپراتور از سرور مرکز تماس منتقل شوند

 

نمودار تلفن گویا


نرم افزار تلفن گویا


 


پانوشت: تلفن گویا ، نرم افزار تلفن گویا ، تلفن گویا چیست؟ ، ساخت تلفن گویا ،  ویپ ، نرم افزار ویپ ، خدمات ویپ ، آموزش ویپ



کلمه کلیدی :

تلفن گویا نرم افزار تلفن گویا

نام نویسنده :ربابه احمدی . الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی