نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1398/02/11_10:14

ارتباطات بازاریابی


ارتباطات بازاریابی :

شرکت ها محصولاتشان را تولید می کنند اما برندشان را می فروشند. برند فقط نام و نشانی بر روی بسته بندی محصول نیست؛ بلکه عبارت است از دریافتی که در نتیجه تجربه مستقیم یا اطلاعات یک مشتری درباره یک شرکت یا خط تولید در ذهن و قلب او شکل می گیرد.

ارتباطات بازاریابی به طور کلی درباره چگونگی ایجاد، انتقال، مدیریت و ارزیابی پیام های برند است. پیام های یک برند در درجه اول با هدف آگاهی بخشی نسبت به یک برند و در قدم بعدی ایجاد تصویر ذهنی از برند، طراحی می‏شوند.

نرم افزار crm

دو عامل موجب شکل گیری برند می شوند:

کیفیت محصول و ارتباطات بازاریابی. ارتباطات بازاریابی (Marketing Communication) عبارت جامعی است که برای توصیف تمام انواع مختلف پیام های برنامه ریزی شده ای که برای ایجاد برند استفاده می شوند به کار گرفته می شود. MC یا مفهوم ترفیع (Promotion) به عنوان یکی از 4 عنصر آمیخته بازاریابی (4p) نیز شناخته می شود.

برای برقراری ارتباط با مشتری باید سه تصمیم اصلی گرفته شود. در ابتدا باید ابزار ارتباطی مشخص شود، سپس در مورد پیامی که قرار است منتقل شود تصمیم گیری شود و در پایان رسانه ی انتقال آن پیام به مخاطبان هدف مشخص شود. برای هماهنگ و همسو‏کردن تمام فعالیت‏های ارتباطی در هر نقطه‏ تماس با مشتری در جهت یک هدف، از مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (Integrated Marketing Communication) استفاده می‏شود.

نرم افزار crm

این مفهوم، رویکردی است برای هدایت و یکپارچه سازی فرایندهای برنامه‏ریزی، اجرا و نظارت بر پیام‏های برند که رابطه‏ برند- مشتری را ایجاد می‏کنند. این ارتباطات با اهداف اطلاع رسانی، ترغیب و اثرگذاری ایجاد می شوند. ضمن اینکه مشتریان بالقوه باید از وجود برند آگاه شوند، مصرف برند را به مشتریان فعلی باید یادآوری کرد و همچنین آنها را ترغیب به خرید بیشتر کرد.

گرچه صاحب نظران ابزارهای ارتباطات بازاریابی را اندکی متفاوت دسته بندی کرده‏ اند اما به طور کلی می توان آنها را در هشت دسته قرار داد: تبلیغات، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، روابط عمومی، فروش حضوری، بسته بندی، رویدادها و اسپانسرینگ و خدمات به مشتریان.

آمیخته ترفیع، منتخبی از این ابزارهاست که در دوره‏ زمانی خاصی به عنوان بخشی از یک کمپین یا برنامه بازاریابی شرکت به کار گرفته می شوند. تبلیغات، شایع ترین و شناخته شده ترین ابزار ارتباطات بازاریابی است.

نزم افزار crm

 

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm 



کلمه کلیدی :

ارتباطات بازاریابی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی