نرم افزار ویپ تاریخ ثبت : 1398/02/18_10:58

تجارت الکترونیکی


تجارت الکترونیکی :

رقابت روز به روز بیشتر دانش محور می شود وقتی شرکت ها تشنه یادگیری و رشد و توسعه قابلیت ها سریعتر از رقبای خود هستند. در این محیط مزایای رقابتی شرکت از دانش منحصر به فرد و چگونگی اداره این دانش بدست می اید. به همین دلیل فرایند ایجاد دانش عنصر کلیدی شرکت ها برای پیگیری و اتخاذ آن ها شده است و با پیش بینی تغییرات محیطی از طریق این تکنولوژی ها به رقابت می پردازند.

برای سازگاری با تغییرات دائمی در شرکت ها و ایجاد نوآوری، شرکت ها باید دانش بازار جدید را کسب کنند، آن را اجرا کنند و سهم دانش خود را آشکار سازند و دانش خود را در واحدهای سازمانی تسهیم کنند.

نرم افزار ویپ

به هر حال، رشد نوآوری آسان نیست و نیاز به رشد چندین فرایند با داشتن این مطلب دارند که مشتریان خواهان تولید محصولات جدید یا خدماتی هستند که شرکت ها از آن برای معاملات تجاری خود استفاده می کنند.

یک بازار برای شرکت ها، تجارت الکترونیکی است. امروزه بسیاری از شرکت ها با نادیده گرفتن تجارت الکترونیکی فرصت رسیدن به مزایای رقابتی را از دست می دهند. تجارت الکترونیکی به آنها اجازه می دهد با مشتریان خود و با عرضه کنندگان بدون حضور کارکنان تعامل داشته باشند.

بکارگیری تکنولوژی اطلاعات و کاربرد تجارت الکترونیکی توسط شرکت های بزرگ به یادگیری سازمانی نیز مربوط است. یادگیری سازمانی زمانی رخ می دهد که سازمان دانش را با موفقیت در سازمان بکار می گیرد.

تجارت الکترونیک به معنای تولید، بازاریابی، فروش و تحویل کالاها و خدمات با استفاده از ابزارهای الکترونیک است.

نرم افزار crm

تجارت الکترونیک بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن طرفین معامله و نیز نوع ارتباط آنها، به چهار گروه عمده تقسیم می شود:

تجارت بنگاه با بنگاه (B2B) - تجارت بنگاه با مشتری (B2C) - تجارت مشتری با مشتری (C2C) - تجارت مشتری با بنگاه (C2B). با وجود این که مدت زمان زیادى از عمر تجارت الکترونیک نمى گذرد، نقش بسزا و چشم گیرى در زندگى روزمره ما به عهده گرفته است به طورى که اجتناب از آن کارآسانى نیست.

خرید و فروش اجناس و تبادل وجوه مربوطه از طریق کارت هاى اعتبارى یکى از ساده ترین و کار آمد ترین نقش هاى تجارت الکترونیک در زندگى روزمره کاربران اینترنتى مى باشد. کسب و کار الکترونیک عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای کسب و کار.

امروزه این فرآیندها با استفاده از تکنولوژی‌های مبتنی بر وب توسعه می‌یابند . کسب و کار الکترونیکی در یک تعریف ساده به معنای انجام کسب و کار با استفاده از ارتباطات راه دور و ابزارهای مرتبط است.

تجارت الکترونیک از این دیدگاه دارای مفهومی کوچکتر و محدودتر نسبت به کسب و کار الکترونیکی است. در تجارت الکترونیک حتماً باید بین دو طرف پول رد و بدل شود تا به مفهوم تجارت برسیم اما در کسب و کار الکترونیک لزومی به مبادله پول وجود ندارد. به عنوان مثال جلسه اداری که از طریق فضای اینترنتی انجام می گردد کسب و کار الکترونیک محسوب می‌شود.

نرم افزار crm

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm



کلمه کلیدی :

تجارت الکترونیکی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی