جذب مشتری از طریق ویپ تاریخ ثبت : 1398/07/10_15:12

جذب مشتری از طریق ویپ


جذب مشتری از طریق ویپ

چگونه با کمک ویپ می توان مشتریان بیشتری را جذب کرد و آنها را در سیستم نگه داشت ؟

جذب مشتری,آیا می دانید که سیستم تلفنی می تواند فرایند کسب و کار و ارتباط مشتریان با سازمان شما را آسان تر کند؟

آیا مشتریان از اشغالی خطوط ناراضی و یا با انتقال های چندباره در تماس ها مواجه می شوند؟

در جامعه ی غرق در لذت امروزی،برای ازبین بردن هر گونه موانع احتمالی، مخصوصا زمانی که به سمت شما می آیند، باید تلاش کنید.

فرض کنید که به عنوان مثال 71 درصد از مشتریان یک کسب و کار به دلیل اقدامات ضعیف سرویس مشتری مداری در آن کسب و کار، ارتبط خود را با انها قطع کرده اند و این در حالی است که کانال های برقراری تماس های دیجیتال به سرعت در حال ترقی کردن و کسب محبوبیت می باشند و 79 درصد از مشتریان هنوز ترجیح می دهند تا با شرکت ها از طریق تلفن ارتباط برقرار نمایند.

اکنون زمان آن رسیده است تا راجع به آنچه که سیستم تلفنی کسب و کار شما در ذهن مشتریان به تصویر می کشد، بیندیشید.

در اینجا، راجع به چگونگی قدرت نفوذ سیستم ویپ و کمک آن به کسب و کارهای کوچک به منظور جذب و نگهداری مشتریان بیشتر به وسیله ی برقراری ارتباطات با یک سری اقدامات خبره و ماهر، صحبت شده است.

خطوط تلفن 24 ساعته داشته باشید

تنها بزرگ دیدن تنها کافی نیست، بلکه حرفه ای دیدن لازم است،زیرا بسیاری از افراد خبره در زمینه کسب و کار و بسیاری از سرمایه گذاران با سیستم تلفنی کسب و کار شما تماس خواهند گرفت.

با دید غیر حرفه ای و کوچک هیچ دست آوردی حاصل نخواهد شد.

به عنوان مثال، ویژگی هایی نظیر اپراتور پاسخگوی خودکار و مسیریابی هوشمند تماس در انتقال تماس ها،این اطمینان را می دهند که از تماس گیرنده ها به طور خودکار از طریق یک پیام ضبط شده استقبال شده و تماس آنها به یک مخاطب مرتبط و مناسب ، حتی اگر در دفتر کار نباشد، متصل خواهد شد.

حتی اگر یک کسب و کار خیلی کوچک روی کار باشد،اپراتور خودکار می تواند دپارتمان های مختلفی مانند واحد مالی و یا خدمات مشتری را به تماس گیرنده ها به منظور انتقال تماس به آن واحدها، پیشنهاد دهد.امکان انتقال تماس های ورودی از خطوط موجود در دفتر کار به تلفن همراه کارمندان نیز بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها،موجود می باشد.

شکاف های پل های ارتباطی تبدیل پست صوتی به پست الکترونیک

فرض کنید که شما کشور خود را به قصد یک سفر کاری و یا گذراندن تعطیلات ترک کرده اید.اگر شما تنها فرد موجود در کسب و کارتان باشید،تلفن همراه شما تنها وسیله ای است که تماس ها به آن مسیردهی می شوند.اما اگر شبکه در مقصد شما دارای اعتماد و مناسب نباشد چه پیش خواهد آمد؟

سیستم ویپ همچنین می تواند به منظور انتقال پست های صوتی به جعبه دریافت شما و هزاران قابلیت دیگر برنامه نویسی شود.به محض اینکه فردی برای شما پست صوتی بگذارد،شما پیام ضبط شده ی وی را دریافت خواهید کرد.
با در نظر گرفتن خطاهای حتمی در ارتباطات که اغلب به دلیل تفاوت های زمانی و منطقه ای و سرویس های غیرقابل اعتماد تلفن همراه ، در سفر وجود خواهد داشت، تبدیل پست صوتی به پست الکترونیک به حصول اطمینان از اینکه پیام های مهم به سرعت دریافت و پاسخ داده خواهند شد،کمک می کند.

همچنین در مواردی که تلفن همراه شما گم می شود و یا اینکه نیاز به ارجاع  به یک پیامی که قبل از گوشی خود پاک کرده اید احساس می شود، سودمند خواهد بود.

ویژگی های خود را آنگونه که نیاز دارید تنظیم نمایید

بیشتر سیستم های ویپ، اغلب یک پلت فرم آنلاین مدیریت را که امکان تغییرات سریع تنظیمات را به کاربران می دهد، پیشنهاد می دهند.

این ویژگی به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا یک بهره وری و ظهور حرفه ای را با وجود دوره های زمانی زیاد در رشد یا تغییرات سریع،درون خود نگهداری کنند.

به عنوان مثال فکر کنید اگر شما کارمندانی را برای تعطیلات فرستاده باشید یا یک گروه از مردم برای یک کنفرانس به خارج از شهر رفته باشند،شما به سرعت می توانید مسیردهی و یا انتقال تماس را با ایجاد خطوط جدید و اضافه کردن کاربران جدید به آن، انجام دهید.

بنابراین چه تصویری را سیستم تلفنی شما در مشتریان ایجاد خواهد کرد؟

یک تماس تلفنی، اولین تعاملی است که مشتریان با شرکت شما برقرار می نمایند.شما نیاز دارید تا این اطمینان را حاصل نمایید که ارتباطات به صورت حرفه ای،یکپارچه و موثر باشند.اگر تا کنون همچین چیزی را نداشته اید،اکنون زمان آن رسیده است که یک نگاه سنگین به سیستم تلفنی ویپی خود و آنچه که آن به دنیای بیرون، از کسب و کار شما منتقل می کند،بیندازید.

 

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

جذب مشتری از طریق ویپ

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی