دلایل و مزایای انتخاب ویپ تاریخ ثبت : 1398/07/08_11:59

دلایل و مزایای انتخاب ویپ


دلایل و مزایای انتخاب ویپ

در بیشتر مکان ها ارتباطات صوتی بسیار پر هزینه می باشد،آن هم زمانی که بخواهیم با یک نفر در خارج از شرکت ارتباط برقرار کنیم.

همیشه راه اندازی یک سرویس تازه ابهامات و چالش هایی را به عنوان هر فناوری جدید با خود به همراه داشته ولی روی کفه ترازو به طور غیر قابل تصور مزایای آن نسبت به ابهامات آن سنگینی می کند.

اجازه بدید مزایای استفاده از سیستم تلفنی ویپ و راه کارهایی که می تواند کسب و کار شما را به عنوان یه کسب و کار کوچک و یا بزرگ دگرگون کند را بازگو کنیم.

صرفه جویی در هزینه

اگر شما از ویپ به عنوان واسط ارتباطات صوتی استفاده نکنید،پس قطعا از یک خط قدیمی PSTN و یا از سیستم سانترال در حال استفاده می باشید .

در این صورت در استفاده از سیستم سنتی زمان واقعا پول به حساب می آید و با هر ثانیه شما مجبور به پرداخت هزینه به مخابرات می باشید این در حالی که تماس شما بین شهری و یا کشوری باشد افزایش چشمگیری دارید.

در نقطه مقابل سیستم تلفنی ویپ فقط از شبکه داخلی (بین دفاتر) و یا اینترنت به عنوان ستون فقرات آن استفاده می کند و تنها هزینه شما پرداخت ماهیانه شارژ اینترنت ADSL می باشد و اگر ارتباط بین دفاتر به صورت local باشد حتی نیازی به اینترنت هم نمی باشد.

مطالعات نشان داده که در مقایسه با استفاده از سیستم سنتی با ویپ می توان به طور بالقوه 40% در تماس های محلی و 90% در تماس های بین المللی شاهد صرفه جویی در هزینه بود.

بیشتر از دو 

بر روی خط تلفن،تنها دو نفر می توانند در یک زمان صحبت کنند ،اما در ویپ می توانید یک کنفرانس ایجاد کرده و در یک زمان واقعی با یک تیم ارتباط برقرار کنید.ویپ بسته های داده را در زمان انتقال فشرده کرده که این امر موجب فرستاده شدن اطلاعات بیشتری به کلاینت ها می شود و قدرت به کارگیری از آن داده ها نرخ بالاتری را متحمل می شود.

در نتبجه تماس های بیشتری می تواند توسط یک خط در دسترس ،به کار گرفته شود.

نرم افزار و سخت افزار ارزان تر

اگر شما از کاربران اینترنت باشید باید به استفاده از ویپ برای ارتباطات صوتی علاقه مند باشید.

اگر سیستم تلفنی شما راه اندازی شده باشد،تنها سخت افزارهایی که نیازمند آن هستید کارت صدا،اسپیکر و میکروفون می باشد که برای راحتی می توان یک هدست تهیه کرد که تمامی موارد را دارا می باشد.

نرم افزارهای قابل دانلود بسیاری هم موجود می باشد که می توانید ویپ خود را روی آن تنظیم کنید.

پس دیگه نیازی به تلفن های پر هزینه نمی باشد.

ویژگی های فراوان،جالب و مفید

استفاده از ویپ به معنای بهره بردن از ویژگی های فراوان که مستقیما می تواند به ارتقا سطح دانش و کسب و کار شرکت و در نهایت جذب مشتریان بیشتر کمک کند.

در نتیجه شرکت شما به مدیریت تماس و یک سیستم یکپارچه مجهز شده  است.

برای اطلاع از ویژگی ها می توان به این آدرس مراجعه کرد.

استفاده موثر از پهنای باند :

به طور مشخص 50% از یک مکالمه صوتی سکوت است .فضای خالی با داده ها در کانال های ارتباطی پر شده و پهنای باند هدر نمی رود.به عبارت دیگر پهنای باند زمانی که کسی در حال صحبت کردن نیست هدر نرفته و در اختیار مصرف کنندگان دیگر قرار می گیرد که موجب بالا رفتن بهره وری می گردد.

انعطاف پذیری در بستر شبکه :

زمانی که از سیستم تلفنی ویپ استفاده می کنیم پس به ناچار از بستر شبکه بهره مند هستیم که این platform پیچیدگی های یک شبکه در اتصالات pstn را ندارد و زیر ساخت یکپارچه و منعطف است که می توان با تمامی دستگاه ها و نرم افزارهای تحت شبکه (IPBase) ارتباط مستقیم برقرار کرد.

دورکاری:

شما دریک سازمان با دسترسی اینترنت و اینترانت می توانید دفتر خود را از طریق voip از خانه نظارت و خانه خود را به یک بخش از سازمان تبدیل کرده و از راه دور با استفاده از صدا ،فکس و خدمات داده مدیریت کنید به طوری که کارکنان سازمان متوجه نبود شما در شرکت نشوند.

ارسال و دریافت فکس:

مشکلات خدمات فکس از طریق سیستم های تلفنی قدیمی برای مسافت های طولانی بسیار پرهزینه بوده و همچنان بنا به ارسال سیگنالهای آنالوگ و ناسازگاری بین ماشین و برقراری ارتباط از کیفیت ارسال و دریافت پایینی برخوردار می باشد که از طریق ویپ میتوان نواقص این مسئله را کاملا پوشش داد.

توسعه نرم افزاری سازنده:

ویپ قادر به ترکیب انواع مختلف داده و مسیریابی و انعطاف پذیری بالا می باشد.

نهایتا توسعه دهندگان نرم افزارهای شبکه راحتر می توانند با اطلاعات تولید شده توسط ویپ ارتباط برقرار کنند.

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

دلایل و مزایای انتخاب ویپ

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی