رم های جدید DDR5 یا SDRam تاریخ ثبت : 1398/11/05_11:11

رم های جدید DDR5 یا SDRam


رم های جدید DDR5 یا SDRam

رم های جدید DDR5 یا SDRam با کارایی بالاتر و مصرف انرژی کمتر در راه بازار هستند. این رم های جدید نسبت به رم های DDR4 عملکرد بهتری برای کامپیوترها و سرورها خواهند داشت. رم های DDR5 قرار است توسط اتحادیه فناوری های حالت جامد JEDEC استاندارد سازی شوند. این اقدام اولین بار در اوایل سال 2019 و برای رم های مستقل LP-DDR5 دستگاههای موبایل انجام گرفت.

کمپانی SK Hynix اولین تولیدکننده تراشه رم های DDR5 در نمایشگاه CES2020 ماژول رم 64 گیگابایتی DDR5 RDIMM با نرخ انتقال 4800 ملیون انتقال رونمایی کرد. این ماژول از 20چیپ حافظه H5CNAG4NMJ برای انتقال استفاده میکند.

تفاوت رم های DDR5 با رم های DDR4 در شکل ظاهری آن است تا کاربر اشتباهی از آن در اسلات DDR4 استفاده نکند. شباهت این دو نوع رم در تعداد پین های آنهاست که هر دو از کانکتور 288 پین استفاده می کنند. هنوز مشخص نشده است که این کمپانی رم های خود را برای پلتفرم های سرور توسعه خواهد داد یا نه؟ بنظر میرسد بیشتر سازندگان برنامه های خود را با دیگر تولیدکنندگان قطعه هماهنگ می کنند.

 

 

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

رم های جدید DDR5 یا SDRam

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی