سیپ ترانک sip trunk چیست ؟ تاریخ ثبت : 1398/06/20_9:7

سیپ ترانک sip trunk چیست ؟


سیپ ترانک sip trunk چیست ؟

 

سیپ ترانک چه کاری انجام می دهد؟

سیپ ترانک با اتصال به سرور ویپ(pbx)، به منظور ایجاد یک راه حل برای ارائه تماس های مقرون به صرفه،کار می کند.

برخی شرکت ها،با تغییر سیستم تلفنی خود، حتی با وجود فواید بسیار زیاد تلفن های تحت شبکه، راحت نمی باشند.اگر شما هم جزو این دسته شرکت ها می باشید،تکنولوژی سیپ ترانک این امکان را برای شما فراهم آورده است تا هر دو سیستم تلفنی خود را داشته باشید.
کلمه SIP مخفف کلمه ی Session Initiation Protocol به معنای پروتکل شروع جلسه می باشد و این امکان را فراهم می آورد تا تمام داده ها و ارتباطات صوتی در قالب یک بسته تک خطه، ارائه گردد.

متاسفانه، SIP به تنهایی قابلیت کارکرد ندارد.برای شروع کار نیاز به یک IP PBX به منظور استفاده و لذت بردن از ویژگی ها و توابع ویپ، نیاز می باشد.با استفاده از سیپ ترانک، می توان اتصالات ویپی را بدون از دست دادن مشتریانی که هنوز می خواهند از طریق تلفن های ثابت به ارتباطات خود ادامه دهند،به دست آورد.

به بیان فنی، کلمه ی سیپ، اشاره به یک ترکیب از داده ها و ارتباطات صوتی در یک خط دارد.به جای استفاده از هر دو شبکه های تلفنی و داده ای،می توان ازشبکه و اینترنت برای انتقال صوت و داده استفاده نمود.
سیپ ترانک از PBX(سیستم سوئیچ تلفنی که شما به صورت موجود در مجموعه خود دارید) برای مسیردهی به تماس ها استفاده می کند.اما تفاوت در قیمت از تحکیم در ارتباطات می آید و بهره وری حاصل را افزایش می دهد.

به طور خلاصه، سیپ ترانک یک نوع از خطوط تلفنی همگانی را ارائه می دهد و همچنین اجازه ی برقراری ارتباط با تمام تسهیلات تکنولوژی مدرن ویپ را به شما خواهد داد.اما در همان زمان،این قابلیت را به شما می دهد تا هنوز با هرکسی که تمایل به استفاده از شبکه های تلفنی سنی را دارند،ارتباط برقرار نمایید.

ارائه دهندگان سیپ ترانک ها 2 مزیت خوبی را برای کاربران فراهم آورده اند که شامل قابلیت های بهبود یافته و بهره وری در هزینه های برنامه های تلفن های ویپ و توانایی حفظ سیستم تلفنی فعلی می باشد.

برخی از مزایای sip trunk،شامل افزایش قابلیت اطمینان ، نمایش تماس(Caller ID)،DID تماس برای هر داخلی،تماس های محلی و تماس های راه دور،E911 و دیگر چیزها می باشد.

سیپ ترانک به صورت خط 4و5 رقمی یک طرفه و خط 5 رقمی دو طرفه که 000 آخر آن اضافه شده است ارائه می گردد.


شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

سیپ ترانک sip trunk چیست ؟

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی