نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1398/02/04_11:21

نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی و فروش


نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی و فروش

اهمیت و نقش شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کارهای مختلف ، امروزه بر کمتر کسی که در این فضا فعالیت می کند پوشیده مانده است. شبکه‌های اجتماعی از سال ۲۰۱۴ رشد وسیعی پیدا کرده‌اند و با توجه به نفوذ بالا در افراد، می‌توانند راهکار بسیار خوبی برای بازاریابی آنلاین باشند.

اهمیت تبلیغات و بازاریابی با توجه به رشد تولید و رقابت در بازار، بیش از پیش افزایش یافته است. با توجه به روند پرشتاب گسترش شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و باز شدن فضای اطلاع رسانی، دیگر نمی توان از رسانه های جمعی به عنوان تنها کانال های خبری و اطلاع رسانی برای مخاطبان استفاده نمود. با ظهور رسانه های اجتماعی ابزار و روش ها برای برقراری ارتباط با مشتریان تا حد زیادی تغییر کرده است. بنابراین، شرکت ها باید چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در طرح کسب و کار خود را فرا بگیرند.

نرم افزار crm
مقالات و مطالب گوناگونی در این زمینه به رشته تحریر درآمده و منتشر گردیده است. در همه این نوشته ها سعی بر آن بوده تا میزان اهمیت شبکه های اجتماعی در حوزه تبلیغات، ارتباط با مشتری و برندینگ معرفی گردد. 

بسیاری از کاربران این شبکه ها، افراد خبره این کار هستند که با گرفتن کامنت های مختلف از آنها، راه را برای شما روشن و هدف را قابل دسترس می نمایند. در کنار این کار می توانید به بازاریابی محصولات خود بپردازید و امیدوار باشید که مشتریان زیادی را به خود جذب نمایید. این شبکه ها فضای مناسبی را فراهم کرده اند تا فعالیت های خود را برای هزاران نفر نمایش داده و آن ها را با کسب و کار خود آشنا کنید و مهمتر از آن، متوجه شدن موتورهای جستجو به سوی این شبکه ها می باشد. در نتیجه سرچ در گوگل یا هر موتور دیگری این شبکه ها را به راحتی می توان یافت و به مقصود خود رسید.

کلید موفقیت برای کسب و کار در هر صنعتی این است که مخاطبان خود را بشناسیم. شبکه های اجتماعی این امکان را فراهم می کنند تا شناخت مخاطبان به راحتی انجام شود. با شبکه هایی مانند فیس بوک می توان به راحتی زبان رایجی که مخاطبان شبکه های اجتماعی با هم صحبت می کنند را متوجه شد. همچنین سن و جنسیت افراد مشخص است این اطلاعات می تواند در تهیه و پیشنهادات کالا به مخاطبان مورد هدف کمک کند و بازخورد بهتر آن را در کسب درآمد و سرمایه مشاهده کرد.

در گذشته افراد برای به دست آوردن اطلاعات، مجبور بودند که ساعت ها در کتابخانه ها به دنبال مطلب موردنظر خود بگردند. حال آن که شبکه های اجتماعی مختلف می توانند حجم وسیعتری از اطلاعات را در قالب های فشرده در مدت زمان کوتاهی در اختیار مخاطبان خود قراردهند. این شبکه ها، محیط های جذاب تری را فراهم نموده اند که هر روز بر تعداد مخاطبان شان افزوده می شود؛ به طوری که مخاطبان آن ها خود را بی نیاز از هر رسانه دیگری می دانند که این البته از مزایای این شبکه ها محسوب می شود و از آن در راه رسیدن به اهداف می توان بهره برد، حال آن هدف می تواند یک بازاریابی دیجیتالی در سطح وسیع این شبکه ها باشد که باعث توسعه روز افزون کسب و کار شما گردد.

نرم افزار crm

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm  .



کلمه کلیدی :

شبکه های اجتماعی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی