نرم افزار ویپ تاریخ ثبت : 1398/01/29_12:36

تفاوت سانترال با ویپ


سانترال با  سیستم تلفن ویپ چه تفاوتی دارد ؟

 

ویپ یک تکنولوژی میباشد و  در واقع  مدیریت سیستم VoIP عموما به صورت Web Base  و از طریق رابط گرافیکی و کاربر پسند می باشد که باعث می شود کنترل ، تنظیم و تغییرات در سیستم بسیار آسان انجام شود .

به طور کلی با استفاده از سیستم های ویپ می توانید مکالمات بین شهری و بین المللی را با استفاده از خطوط داده مانند اینترنت و یا شبکه های WAN بین شعب یک سازمان انجام داد و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های تلفن انجام داد.اگر شرکت یا سازمانی دارای چندین شعبه در نقاط مختلف باشد ، این شعب علاوه بر این که می توانند یک مرکز تلفن VoIP مستقل داشته باشند می توانند از طریق شبکه اینترنت ، اینترانت و یا هر ارتباط IP Base دیگر بین هم ، ارتباط تلفنی رایگان و داخلی داشته باشند .

برای انجام تنظیمات و تغییرات در یک سیستم تلفن VoIP نیازی به حضور فیزیکی کارشناس VoIP نمی باشد و تمامی کارها به صورت از راه دور یا ریموت قابل انجام می باشد .

چیزی که در ایران به عنوان سانترال شناخته می شود
سانترال های قدیمی آنالوگ می باشد که از کیفیت بالایی
برخوردار هستند و بهتر است بگوییم ویپ یک تکنولوژی است
که می تواند به سانترال اضافه گردد و قابلیت این را دارد که به صورت مجزا روی یک سرور نصب گردد ویپ صدا (و تصویر) را از طریق شبکه جا به جا می نماید
و این امکان را به شما می دهد تا به صورت تلفن های سخت افزاری و نرم افزاری به آن متصل گردید .برخلاف تلفن سانترال که می بایست
برای هر مشترک یک زوج سیم ارائه کرد و برای افزایش مشترکین و یا نصب سیستم سانترال، حجم قابل ملاحظه ای سیم کشی انجام داد،
سیستم های مبتنی   برIP می توانند از بستر شبکه موجود برای کاربران استفاده کند و نیاز به سیم کشی اختصاصی ندارند. 

امکان افزایش ظرفیت در سیستم ویپ :

 در سیستم  VoIP افزایش خطوط تلفن و شماره های داخلی بدون هزینه های بالاامکان ممکن است .

از آنجایی که اضافه کردن بسیاری از امکانات و قابلیت های پیشرفته در این سیستم به صورت نرم افزاری صورت می گیرد انجام آنها بسیار ساده تر از سیستم های نسل قدیم می باشد . برای مثال اضافه کردن داخلی در این سیستم به صورت نامحدود و بسیار ساده امکان پذیر است بنابراین زمانی که کارمندی به شرکت اضافه می شود فقط مستلزم خرید یک دستگاه تلفن IP هستید و یا می توانید از تلفن های نرم افزاری استفاده نمایید که نسخه های رایگان آن نیز موجود است .

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزارcrm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm  

 



کلمه کلیدی :

ویپ

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی