کسب_و_کار_اینترنتی_چیست؟ تاریخ ثبت : 1399/02/02_10:55

کسب وکار اینترنتی چیست؟


کسب و کار اینترنتی چیست؟

 

کار اینترنتی اجرا نشده در ایران چه نوع ایده هایی هستند؟ انواع کسب و کارهای اینترنتی کدامند؟ چگونه با کار در منزل یک کسب و کار اینترنتی در منزل راه اندازی کنیم؟ انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی در منزل کدامند؟

کسب و کار اینترنتی در ایران موضوع جدیدی نیست. البته شاید همه افراد جامعه شناخت دقیقی از استارت آپ ها و کسب و کارهای موجود در اینترنت نداشته باشند. اما می‌توان گفت این روزها تقریباً همه افراد به‌نوعی با این نوع کسب و کارها در ایران سروکار دارند. تقریباً همه ما در زندگی روزمره این روزها به‌نوعی با انواع مدل‌های کسب و کار اینترنتی سروکار داریم. این مدل‌های جدید کسب و کار، روزبه‌روز با نوآوری در تلاش هستند بخشی از نیازهای ما را پوشش دهند.

در این مطلب شما به‌طور کامل با انواع کسب و کارهای اینترنتی آشنا خواهید شد. سپس به ایده های کسب و کار اینترنتی اجرانشده در ایران می‌پردازیم. و بعد در مورد مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی، توسعه و مدیریت کسب و کار اینترنتی می‌پردازیم. پس تا آخر این مطلب با بهترین ایده همراه باشید.

کسب و کار اینترنتی چیست

کسب و کار اینترنتی در ایران

امروز هر کسی می‌تواند کسب و کار اینترنتی را آغاز کند. ابزارهای فوق العاده ای امروزه به سادگی در دسترس هستند. تکنولوژی‌هایی که قبلا هزینه زیادی داشتند، امروزه با قیمت بسیار کم و حتی رایگان در دسترس هستند.

در دنیای امروز یک نفر می‌تواند با سیستم‌سازی کار یک نفر، دو یا یک تیم را انجام دهد. کارهایی که تا چندی پیش غیرممکن بود، اکنون به سادگی قابل انجام است.

در دنیای دیجیتال شما نیاز به ۱۰ ساعت کار در روز ندارید. شما با ۴ تا ۵ ساعت کار مفید و طراحی سیستم، به راحتی می‌توانید یک درآمد رویایی داشته باشید.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی لازم نیست کل پس‌انداز خودتان را در قایق ریسک به آب بیاندازید!

شما بدون دفتر کار می‌توانید برای افرادی کار کنید که هیچ وقت آن‌ها را ندیده‌اید. و شاید کیلومترها دورتر ار شما زندگی می‌کنند.

تا اینجا با انواع کسب و کار اینترنتی آشنا شدیم و در ادامه با انواع ایده های کسب و کار اینترنتی:

 ایده فروش محصولات فیزیکی

همان‌طور که قبلاً اشاره شد شما یا تولیدکننده و توزیع‌کننده کالا هستید یا فقط واسطه فروش. برای این کار نیاز به ایده عجیب‌وغریبی ندارید. فقط کافیه محصولات خودتان را با راه اندازی فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید.

 ایده فروش محصولات مجازی

ایده راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مبتنی بر فروش محصولات مجازی. فروش انواع فایل دیجیتالی که برای فروش آن نیاز به سیستم ارسال و تحویل فیزیکی نداشته باشید، ایده جذابی است.

 ایده فروش خدمات

در این بخش چند ایده فروش خدمات به شما معرفی می‌کنیم و در ادامه یک هدیه ویژه به شما خواهیم داد.

 مشاوره اینترنتی

ایده کسب درآمد از اینترنت با مشاوره. در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جوابتان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم کسب درآمد کنید.

 طراحی گرافیکی

این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب‌وکارشان به دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند.

 اختراع

پیش‌ترها، مخترع بودن یک هدف دست‌نیافتنی بود، و گاها افراد برای توجیه روانی بودنشان از این اصطلاح استفاده می‌کردند. ولی دیگر این‌چنین نیست! با پلتفرم‌هایی مانند مرکز ایده و اختراعات تجاری ایران،‌ تأمین سرمایه‌ی مالی برای ایده‌ها و اختراع‌ها ممکن است.

 خدمات کاریابی

می‌توانید شرکت خودتان را تأسیس کنید و به سایر شرکت‌ها خدمات استخدامی ارائه دهید.

 ایده تولید محتوا

یکی از ایده های عالی کار در منزل می‌تواند تولید محتوا باشد. فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فردی نوشته شود. یکی از جاهایی که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است.

 ایده های مبتنی بر مهارت و تخصص

در اینجا شما بر اساس مهارت، دانش و تجربه و تخصص خود می‌توانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. ایده های مختلفی وجود دارد که شما بر اساس مهارت و تخصص خود بتوانید به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. چند مورد از این ایده ها را در ادامه به شما ارائه می‌دهیم.

 

 

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

 



کلمه کلیدی :

کسب وکار اینترنتی چیست؟

نام نویسنده :الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی