نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1398/02/09_10:7

موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 


عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری  :

رقابت شدید موجود در بازار سازمان ها را متوجه خواسته و نیاز مشتریان کرده است. بطوری که مدیریت ارتباط با مشتری بطور فزاینده ای مهم شده است. شرکت های بسیاری پروژه های بهبود مشتری مداری واجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری را آغاز کرده اند.

نرم افزار crm

در این میان سود حاصله در افزایش رضایت مشتری و ابقا محصولات سفارشی شده و خدمات ارزش افزوده است. مدیریت ارتباط با مشتری منبع اطلاعاتی عظیم در فعالیت های تجاری امروزی می باشد.هدف کلی از CRM می توان مدیریت موثر در ایجاد ارتباط های متفاوت با هر مشتری و تعامل با آنها براساس مشخصات فردی هریک تعریف کرد.

در اصل تفکر زیربنایی این است که شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با در نظر گرفتن اینکه گروه هایمختلف مشتریان تفاوت های زیادی در رفتار، علایق و پاسخگویی به بازاریابی، دریافت خدمات و انجام خرید دارند، می توانند منطبق تر با نیازها و خواسته های مشتریان رفتار کرده و فروش و درنهایت سود خود را افزایش دهند.

kvl htchv زقئ

مدیریت ارتباط با مشتری فرایندی است مستمر و مشتمل بر ایجاد و بکارگیری دانش و هوشمندی بازار جهت ایجاد و حفظ سبدی از روابط مشتریان که بیشترین بازده را داشته باشند.

در حال حاضر، شرکت های با چالش های بزرگی مانند رقابت بین شرکت های موجود، تغیییرات غیر قابل پیش بینی در روند مصرف و خواسته های پیچیده مشتریان مواجه هستند.

 امروزه وجود رابطه ی قوی با مشتریان مهم ترین رمز موفقیت در هر کسب و کار است برای مدیریت اثربخش و رشد هر سازمان در صنایع مختلف باید تلاش آگاهانه جهت مشتری گرایی صورت گیرد و مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی های بازاریابی رابطه ای و فن آوری اطلاعات را جهت ایجاد روابط سودآور و دراز مدت با مشتریان و سایر ذین نفعان کلیدی پیوند می دهد.

نرم افزار crm

امروزه با ظهور تکنولوزی رسانه های اجتماعی و ادغام آن با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری مفهوم جدیدی از CRM یعنی SCRM ایجاد شده است. CRM اجتماعی یک رویکرد جدیدی است که فعالیت های سنتی CRM را بر برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی یکپارچه می کند.

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm  .



کلمه کلیدی :

مدیریت ارتباط با مشتری 

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی