خدمات مشاوره شبکه و ارائه راهکار تاریخ ثبت : 1397/08/06_14:51

خدمات مشاوره شبکه و ارائه راهکار


خدمات مشاوره شبکه

 

یکی از مهمترین فعالیت‌های مجموعه الگام در زمینه خدمات شبکه، ارائه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی به شرکت‌ها و مؤسسات می‌باشد، تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترین‌ها در صنعت است. به دلیل پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تأثیر مستقیم و عمیق این بخش از فناوری بر بالا بردن بهره‌وری، تسهیل سازی امور، افزایش درآمد و رسیدن به سود بیشتر در تمامی کسب و کارها، موجب شده است که این فناوری و حوزه‌های مرتبط با آن به سرعت در تمامی بخش‌های شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ نفوذ کند. این رشد و نفوذ سریع موجب شده است که شرکت‌ها و صاحبان آن‌ها دچار سردرگمی در تصمیم‌گیری و ناتوانی در رفع مشکلات ایجاد شده در این بخش شوند. به همین دلیل نقش مهم و حساس، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه و آی‌تی در این زمینه بسیار پر رنگ و با اهمیت خواهد بود.

یک مشاوره شبکه به تجزیه و تحلیل شبکه، مدیریت تمام جزئیات، شامل: نیازهای مسیریابی، مرکز داده، نرم افزار و سخت افزار شبکه و … به شما کمک و اطمینان حاصل می‌کند سیستم شبکه شما کارآمد است. بنابراین شما می‌توانید بر روی ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان خود تمرکز کنید.

با توجه به مسئله فوق و در راستای اهداف شرکت خدمات شبکه الگام، بخش مهمی از فعالیت‌های این مجموعه به ارائه خدمات مشاوره رایگان تلفنی، حضوری و راهکارهای شبکه در جهت رفع مشکلات شرکت‌ها در این حوزه اختصاص دارد.

 از مزایای مشاوره خدمات شبکه و مشاوره طراحی شبکه‌های درون سازمانی در قبل از اجرای پروژه، صرفه جویی در زمان، هزینه و پیاده سازی یک شبکه مطابق با استاندارد و افزایش رشد کسب و کار  خواهد بود.

خدمات مشاوره معمولاً به دو شکل کلی قابل ارائه می‌باشد:

🔸 خدمات مشاوره شبکه رایگان تلفنی و حضوری
🔸 خدمات مشاوره شبکه قراردادی بلند مدت و یا پروژه‌ای

 از جمله مهمترین خدمات مشاوره‌ شرکت الگام :

مشاوره شبکه
مشاوره نصب و راه اندازی شبکه
مشاوره در طراحی و اجرای اتاق سرور
مشاوره خرید و ارتقا سرور
مشاوره سخت افزار و بهینه سازی سخت افزار
مشاوره تجهیزات شبکه
مشاوره ایمن سازی و امنیت شبکه
مشاوره زیرساخت شبکه – بهینه سازی زیر ساخت
مشاوره دوربین مداربسته تحت شبکه
مشاوره نگهداری سرویس‌ها و پشتیبانی شبکه
قدرت ما در استفاده از توانایی‌های اصلی و تجارب صنعت برای موفقیت مشتریان ما است.

 خدمات مشاوره شبکه

چگونه می‌توانید از خدمات مشاوره و راهکارهای ما بهره‌مند گردید‌:
با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و مشکلات خود را  با مشاورین ما مطرح نمایید.
کارشناسان ما در صورت امکان به صورت تلفنی  و کاملاً رایگان راهکارهای خود را ارائه خواهند داد.
در غیر این‌صورت نیاز به بازدید حضوری از محل شرکت شما خواهد بود که در صورت تقاضای شما این امر صورت خواهد گرفت.
کارشناسان ما از مجموعه شما به صورت حضوری بازدید کرده و تمامی مسائل، مشکلات و جوانب را مورد بررسی قرار خواهند داد.
پس از بازدید حضوری، طی جلسه‌ای با مدیران و مسئولان مربوطه، تمامی راهکارها، مشاوره و ارائه داده خواهد شد.
تیم الگام در زمینه مشاوره خدمات شبکه و کامپیوتر – طراحی و نقشه شبکه – تامین تجهیزات شبکه – نصب و راه اندازی شبکه – نظارت و پشتیبانی شبکه با سابقه‌ای درخشان و کارشناسان مجرب و متخصص فعالیت دارد. افتخار ما مشاوره رایگان به تمام ادارات – سازمان‌ها – کارخانجات کوچک و بزرگ دولتی، خصوصی – هتل‌ها و دانشگاه‌ها می‌باشد.

مانند بسیاری از مشتریان ما، احتمالاً کسب و کار شما نیز ارتباطی با حوزه IT ندارد. تلاش برای حل چالش‌ها و مشکلات IT نه‌تنها می‌تواند تمرکز شما را از کسب و کارتان دور کند بلکه این چالش‌ها موجب می‌شوند، هزینه‌های بسیاری برای شرکت‌ شما ایجاد شده و بر بخش‌های دیگر کسب و کار شما تأثیر منفی وارد شود. وجود یک شرکت مشاوره آی‌تی و دانش بنیان در شرکت شما می‌تواند موجب شود تا کسب و کار شما امن و کارآمد باقی بماند و در مسیر درست خود پیش رود.

خدمات تخصصی شبکه کامپیوتری

الگام، راهکارهای کاملاً تخصصی و بهینه‌ در زمینه خدمات مشاوره شبکه بصورت تلفنی و حضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا آن‌ها به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در بخش فناوری دست یابند. افتخار ما، مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌ها در هر ابعادی چه کوچک و چه بزرگ می‌باشد، تیم‌های مختلف از جمله مشاوره رایگان خدمات شبکه، پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، طراحان شبکه، پسیوکاران شبکه، متخصصان امنیت و نصابان دوربین مداربسته و… در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا با حداقل هزینه و بالاترین سطح کیفیت آماده ارائه خدمات شبکه به شما باشند.

مشاوران ما در هر مرحله از طراحی معماری فناوری اطلاعات شما بدون در نظر گرفتن اندازه زیرساخت‌ها، شما را همراهی خواهند کرد. در حالی که بسیاری از شرکت‌های آی‌تی صرفاً اطلاعات اولیه در خصوص راهکارهای فناوری به شما ارائه می‌دهند، تیم ما علاوه بر ارائه جامع‌ترین راهکارهای تجاری و خدمات آی‌تی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ در صنایع مختلف، تضمین کننده نتایج حاصل از مشاوره و راهکارهای خود می‌باشد. ما با درک درست از نیازها و چالش‌های شما در کنار دانش فنی و تجربه بالای خود به شما مشاوره می‌دهیم و اینک با سال‌ها تجربه فعالیت و خدمت‌رسانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها، آماده برای چالش‌های جدید در حوزه فناوری و پروژه‌های خاص شما هستیم.

شرکت الگام به شکلی کاملاً سفارشی استراتژی‌های فناوری را، در زمینه مشاوره IT خصوصاً مشاوره رایگان شبکه به انواع کسب و کارها، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما آماده‌ایم تا راهکارهای استراتژیک مختص شما را در موضوعات گوناگونی همچون، مدیریت پروژه‌های آی‌تی، برنامه‌ریزی و بودجه پروژه‌های IT، مدیریت ریسک، ریکاوری از بحران، طرح‌های تداوم کسب و کار از طریق فناوری، پروژه‌های زیرساخت و پسیو شبکه و بسیاری از موضوعات دیگر به شما عزیزان ارائه دهیم.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی برای انجام پروژه های شبکه خود نیاز به مشاوره دارند. آن ها باید نیازهای شبکه خود را کاملاً شناسایی کرده و نیازهای آتی را پیش بینی کنند. ولی به دلیل نداشتن نیروی فنی این کار و یا نداشتن زمان کافی برای انجام این کار در انجام این پروژه‌ها به مشکل بر می خورند.

 تماس با ما

شرکت الگام پیشگام در ارائه خدمات مشاوره IT، خدمات شبکه و پشتیبانی تجهیزات کامپیوتری و شبکه در تمامی کسب و کارها می‌باشد و برای اطلاع از نحوه قراردادها و تعرفه‌ها با ما تماس بگیرید.


برچسب ها :


کلمه کلیدی :

خدمات مشاوره شبکه و ارائه راهکار

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی