نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی تاریخ ثبت : 1397/10/15_15:23

نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی


نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی 

نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی ، ساده و در عين حال هوشمند است که برای کمک به مديريت باشگاه ها و مجموعه هاي ورزشی طراحی و ساخته شده است . مدير باشگاه , توسط اين برنامه می تواند مديريت بهتر , نظارت دقيق تر و كنترل آسان تري بر باشگاه و اعضا و نفرات آن داشته باشد . اين برنامه با امکاناتی که در اختيار مدير باشگاه قرار می دهد , او را در جهت مديريت بهتر باشگاه ياری می کند .

اين نرم افزار با توجه به نياز باشگاه هاي ايراني طراحي و ساخته می شود و تمام امكانات مورد نياز , براي مديريت يك باشگاه ورزشي را در اختيار دارد .

در نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی سعي بر اين  است كه كاربران با کمترین آگاهي از رايانه بتوانند از آن استفاده نمايند . 

 

 

باشگاه مشتریان

 

نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی

از عمده مشکلات باشگاه های ورزشی در جذب ورزشکاران، حفظ و دریافت شهریه  آنهاست، اختلاف بین جذب و حفظ مشتری دو مرحله میباشد که از مشتریان بعد از به اتمام رسیدن دوره خدمات تقاضای وصول شهریه می شود و در همین حین مشتری در پرسش ها و پاسخ ها دچار نوعی نگرانی و اظطراب خواهد شد.

راه حل ما علاوه بر حفط مشتریان میتوان به صورت کاملا مکانیزه و از طریق صدور کارت های باشگاه مشتریان برای عضویت مشتریان و علاوه بر کنترل تردد مراجعین اقدام به ارائه گزارش از میزان شارژ باقیمانده شهریه در کارت عضویتشان مراجعه کنند قرار داده شود، این راهکار,روش خاصی برای مراجعین این مجموعه ها می باشد.

روش کار سیستم باشگاه مشتریان

پس از راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان، و مجهز کردن گیتهای ورودی مجموعه,اقدام به صدور کارت های الکترونیکی سیستم باشگاه مشتریان ویژه مراجعین خواهد شد، بدین ترتیب صندوق های مجموعه مورد نظر در ازای دریافت مبلغ شهریه ,اعتباری را در این کارت های الکترونیکی واریز میکند و مشتریان  هر بار که به مجموعه ورزشی مراجعه می کنندو به واسطه ثبت نام آن ها در دستگاه های پوز نصب شده اقدام به صفر کردن جزئی از اعتبار می کنند.

در این مرحله تمامی اطلاعات ورود و خروج مشتریان در سیستم ثبت میشود و پس از گذشت یک زمانی گزارش اطلاعات مشتریان را میتوان به واسطه این سیستم بدست آورد و در صورت تمام شدن مانده اعتبار مشتری پیغامی برای او صادر خواهد شد.

در این سیستم باشگاه مشتریان علاوه بر مکانیزم هایی جهت کنترل تردد ورزشکاران امکان طراحی و اجرای سناریو های خاصی  با هدف ایجاد طرح های وفاداری مشتریان را امکان پذیر می نماید.

به عنوان مثال می توان در سیستم ,سناریویی را طراحی و ایحاد کرد که چنانچه مشتریان در بازه های زمانی سه ماهه اقدام به خرید ۴۰ نوبت از خدمات مجموعه نمایند، ۵ نوبت رایگان در کارت های الکترونیکی آن ها شارژ خواهد شد.که این ۵ نوبت بدون دریافت وجه و به صورت رایگان برای مشتری میباشد، یا طراحی مدلهای مشابه سناریو مطابق به کسب و کار شما که می توانید با اجرای فایل صوتی زیر جزئیات بیشتری از باشگاه ورزشکاران را بررسی نماید.



کلمه کلیدی :

نرم افزار مدیریت باشگاه

نام نویسنده :ربابه احمدی . الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی