آموزش ویپ تاریخ ثبت : 1397/10/09_12:22

آموزش ویپ


آموزش ویپ

4 دلیل مهم برای نیاز به آموزش ویپ

1.کاهش هزینه ها در کنار افزایش بهره وری

استفاده از سیستم های تلفنی ویپ به طور مستقیم بر روی هزینه های سازمانی تاثیر می گذارند. سازمان ها و شرکت هایی که از سیستم های سنتی تلفنی استفاده می کنند سالیانه هزینه هنگفتی را به مخابرات پرداخت خواهند کرد. در مقابل شرکت هایی که سیستم سنتی را کنار گذاشته و از سیستم نوین ویپ استفاده می کنند علاوه بر کاهش هزینه های سالانه عملکرد بهتری از سیستم تلفنی خود دریافت می کنند. طبق آمار 500 شرکت برتر آمریکا همه از تلفن های ویپ در شعب خود استفاده می کنند. این عمل نه تنها به خاطر عملکرد ویژه این تلفن ها، بلکه به خاطر کاهش موثر هزینه های سازمانی است.

2.قابلیت های ویژه سیستم های VoIP

آموزش ویپ را نه تنها برای کاهش هزینه ها بلکه برای افزایش قابلیت های تلفنی انتخاب کنید! قابلیت هایی مانند صندوق صوتی، انتقال تماس، انتظار تماس و صف تماس از قابلیت های پایه سیستم ویپ است. این قابلیت ها در کنار قابلیت گزارش گیری از تماس ها و ساخت آمار و نمودار با استفاده داده های معتبر مدیران تمامی شرکت های برتر را قانع کرده است که به جای سیستم تلفن سنتی از سیستم تلفن ویپ در شعب خود استفاده کنند.

3.ویپ یعنی همه چیز با هم!

ویپ همه کار می کند، از ارسال ایمیل و فکس تا دریافت تصاویر و ویدیو. ویپ تماس ها را مدیریت می کند، تماس ها را در یک جریان خاص هدایت می کند، شماره ها را بلاک می کند، اتوماتیک پاسخ می دهد. در واقع با یادگیری استفاده از یک سیستم ویپ شما قادر خواهید بود که همه چیز را با هم استفاده کنید!

4.قابلیت جا به جایی از اهداف یک سیستم ویپ است

انتقال صدا بر بستر اینترنت (VoIP) در واقع این امکان را به ما می دهد تا محدود به گوشی تلفن آی پی خود نباشیم، اینترنت در هر کجا که قابل دریافت باشد تماس تلفنی نیست قابل دریافت است. این یعنی شما می توانید پیام های صوتی و فکس را به جای تلفن، در ایمیل خود دریافت کنید. یا به جای استفاده از گوشی تلفن برای تماس از موبایل خود استفاده کنید. امکان جا به جایی بر روی دستگاه های مختلف یکی از امکانات ویژه ای است که با آموزش نرم افزار ویپ از این سیستم به آن دست خواهید یافت.

آموزش نرم افزار ویپ را به ما بسپارید

 

الگام در زمینه آموزش نرم افزار ویپ چه محصولاتی را ارائه می کند؟

شرکت الکترونیک گام ، اولین سازنده محصولات آموزشی ویپ در کشور عزیزمان است. این محصولات برای افرادی که به ویپ علاقه دارند و درصدد یادگیری هستند، همچنین برای شرکت هایی که میخواهند سیستم های تلفنی خود را مدیریت کنند، میتواند بهترین گزینه باشد. تمامی محصولات آموزشی ویپ توسط کارشناسان و متخصصان فنی شرکت الگام جهت آموزش نرم افزار ویپ آماده گردیده است. 

آموزش نرم افزار ویپ

 

 

پانوشت:آموزش ویپ ، آموزش نرم افزار ویپ ، نرم افزار ویپ ، نرم افزار voip ، تلفن تحت شبکه 



کلمه کلیدی :

آموزش ویپ

نام نویسنده :ربابه احمدی . الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی