نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1397/08/20_10:43

W2019 پرچمدار تاشو سامسونگ با دو نمایشگر AMOLED و سخت‌افزار قوی


W2019 پرچمدار تاشو سامسونگ با دو نمایشگر AMOLED و سخت‌افزار قوی

سامسونگ ساعاتی قبل به‌طور  رسمی از گوشی پرچمدار تاشو W2019 را برای بازار چین رونمایی کرد؛ دستگاهی که نه به یک، بلکه دو نمایشگر تجهیز شده است و این یعنی کاربر می‌تواند بدون باز کردن گوشی، با بهره‌گیری از نمایشگر خارجی، با آن کار کند. در صورت باز کردن گوشی، شاهد کلیدهای ناوبری فیزیکی در کنار کلیدهای شماره‌گیری خواهید بود.

گوشی جدید سامسونگ

نکته‌ی جالب توجه اینجا است که Samsung W2019 در کنار موارد یادشده، به سخت‌افزار قدرتمندی هم تجهیز شده؛ این گوشی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلیِ قابل‌ارتقاء با کارت میکرو SD است. هر دو نمایشگر ۴.۲ اینچی به‌کاررفته در آن از نوع AMOLED هستند، وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌دهند و نسبت تصویر آن‌ها معادل ۱۶:۹ است.

گوشی W2019 سامسونگ / Samsung W2019

در قسمت پشتی دستگاه شاهد دو دوربین در حد و اندازه‌ی پرچمداران هستیم؛ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم دوگانه‌ی f/1.5-2.4 و یک سنسور تله‌فوتو برای زوم غیر اپتیکال دو برابری. در کنار این موارد، در پنل جلویی W2019 شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم که توانایی ثبت عکس‌های قابل‌قبولی را دارد.


باتری به‌کاررفته در این گوشی، ۳۰۷۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. همانطور که انتظارش را داشتیم، جدیدترین گوشی سامسونگ قرار است با سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ روانه‌ی بازار شود.

گوشی W2019 سامسونگ / Samsung W2019

به‌علاوه، دستیار صوتی کره‌ای‌ها (بیکسبی) نیز در این گوشی حضور دارد و سامسونگ یک کلید اختصاصی را در کناره‌ی گوشی، برای این دستیار صوتی تعبیه کرده است.


در قسمت کناری W2019 شاهد حسگر اثر انگشت هستیم که طبق ادعای سامسونگ، دقت بالایی از خود نشان می‌دهد. بدنه‌ی این گوشی از جنس مواد پریمیومی نظیر آلومینیومِ آنودایز‌شده‌ی برش‌خورده با الماس و البته شیشه است. متاسفانه به‌هنگام بستن W2019، این دستگاه بسیار قطور می‌شود (۱۷.۳ میلی‌متر)؛ امروزه حتی برخی لپ‌تاپ‌ها نیز قطر کمتری از این مقدار دارند.

گوشی W2019 سامسونگ / Samsung W2019

این محصول قرار است در دو رنگ نقره‌ای و طلایی روانه‌ی در دسترس خریداران قرار گیرد؛ تاکنون صحبتی از تاریخ عرضه و قیمت گوشی سامسونگ W2019 به میان نیامده است.

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm



کلمه کلیدی :

سامسونگ

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی