نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1397/08/20_10:34

نکات مدیران


نکات مدیران

جلسه های گروهی هفتگی داشته باشید

 اگر می خواهید به طور همزمان با کارکنانتان تبادل نظر کنید، بهتر است برنامه ای برای جلسه های گروهی هفتگی طراحی کنید. در این گونه جلسه ها می توانید بلافاصله از اعضای گروه بازخورد دریافت کنید یا خبرهای مهم را به آنها بدهید. اگر اعضای گروه بدانند که شما هر سه شنبه یک دریچه ی واقعی به روی آنها باز می کنید، هرگز وقت ارزشمند خودشان را برای تعقیب اطلاعات و شایعاتی که در جریان دارد تلف نخواهند کرد.

در جلسات هفتگی حتما عملکرد یک هفته گذشته تیم تان را بررسی کنید و بازخوردهای لازم را بگیرید و بدهید. به شما قول میدهم اگر در این جلسه هفتگی به دقت عملکرد تیم را مورد بررسی قرار دهید و بازخوردهای لازم را بدهید سپس نتایج را صورتجلسه کنید تمام تیم پر تکاپو و پر تلاش خواهند شد. به شرطی که این حلسات پیوسته و دائمی برگزار شوند.
 اینکار علاوه بر تقویت همکاری بین بخشهای داخلی شرکت، اهداف داخلی زیر مجموعه های سازمان را با اهداف اصلی سازمان همراستا می سازد.  

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.

نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزارcrm  ، نصب و راه اندازی ویپ . شرکت الگام . crm  



کلمه کلیدی :

نکات مدیران

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی