مدیریت و کنترل پروژه

سازوکارهای مبتنی‌بر کنترل پروژه چارچوب اصلی الگام را تشکیل می‌دهند که در آن، مجموعه‌ای کامل از ابزارهای برنامه‌ریزی و کنترل هوشمند پروژه تحت رابط گرافیکی قوی ارائه می‌گردد.


پروفایل پروژه

wbs iconپروفایل پروژه

    نمایش تاریخ شروع و پایان پروژه ، هزینه و بودجه پروژه به همراه نمودار بودجه ، زمان و اشخاصی که در آن پروژه فعالیت داشته اند به همراه درخت واره پروژه 

تایم شیت

wbs iconتایم شیت

    ثبت و نمایش تایم ورود و خروج کارکنان به همراه ثبت ثبت کارکرد روز و ساعت (طبق پرژه و چک لیست های اعلام شده به کاربران)                                                          

داشبورد

wbs iconداشبورد

    نمایش شمای کلی از تمامی پروژه ها و نمایش نمودار پروژه ، زمان و وضعیت منابع انسانی به همراه تابلو اعلانات                                                                                                                                         

گانت چارت

wbs iconگانت چارت

    نمایش نمودار خطی پروژه ها به همراه نام پروژه ، درصد پیشرفت و تاریخ شروع و پایان پروژه                                                                                                                                                                       

اخبار و تابلو اعلانات

wbs iconاخبار و تابلو اعلانات

    ثبت اخبار و اعلانات به همراه فایل پیوست و نمایش برای تمامی کاربران                                                                                                                                                                                                        

ایجاد  سریع  پروژه

wbs iconایجاد سریع پروژه

    ایجاد پروژه ، فاز ، فعالیت و چک لیست کاربران در یک صفحه و به صورت سریع 
     

شبکه دانش

wbs iconشبکه دانش

    اشتراک گذاری اطلاعات و دانش کارمندان با یکدیگر جهت افزایش اطلاعات و دانش فنی مجموعه                                                                                        

پروفایل اختصاصی کاربران

wbs iconپروفایل اختصاصی کاربران

    مشاهده اطلاعات شخصی کاربران به همراه مجموع کل پروژه ها ، مجموع کل حقوق ، مجموع زمان صرف شده و مجموعه مشارکت در شبکه دانش                         

تیکت ها

wbs iconتیکت ها

    ارجاع و نمایش تیکت ها به افراد و گروه ها ، نمایش تاریخ ارجاع و تاریخ مهلت انجام ، نمایش تراز زمان و اولویت انجام                                                        

مشاهده تیکت

wbs iconمشاهده تیکت

    مشاهده اطلاعات تیکت ، امکان پاسخ و بستن تیکت و ثبت امتیاز به پاسخ تیکت                                                                                                      

گزارش بودجه

wbs iconگزارش بودجه

    نمایش کل بودجه پروژه ها ، کل بودجه پیش بینی شده ، کل بودجه صرف شده ، کل سود پروژه ها ، کل زیان پروژه ها ، کل مانده کل پروژه 
    نمایش کل پروژه ها و نمایش سود و زیان پروژه

گزارش پیشرفت پروژه

wbs iconگزارش پیشرفت پروژه

    نمایش اطلاعات پروژه (تاریخ شروع پروژه ، بودجه پیش بینی شده ، درصد پیشرفت فیزیکی و برنامه ای ، نوع پروژه ، زمان پیش بینی شده و صرف شده ، زمان کل باقیمانده) و نمودار

مدیریت جلسات

wbs iconمدیریت جلسات

    نمایش نام جلسات ، محل برگزاری ، تاریخ ، ساعت و توضیح جلسه ، ثبت کاربران حاضر در جلسه ، ثبت پیوست جلسه و صورتجلسه                                                                                                                                                            

مدیریت منابع

wbs iconمدیریت منابع

    ثبت منابع ، تعداد و قیمت                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

تایم شیت_تقویم شمسی

wbs iconتایم شیت_تقویم شمسی

    ثبت تایم شیت کارمندان به همراه تاریخ شمسی 
    پشتیبانی کامل از تاریخ هجری شمسی با اعداد فارسی

یاد آوری

wbs iconیاد آوری

    ثبت و نمایش یادآوری برای کارمندان به صورت تک دوره یا دوره ای (هفتگی ، ماهانه ، سالانه ) به همراه ثبت فایل پیوست 

پکیج و قیمت

ردیف قابلیت پکیج و کسب وکار کوچک (3کاربر) پکیج شرکتی (10کاربر) پکیج سازمان کلان (نامحدود)
1 نسخه تحت وب و شبکه
2 اپلیکیشن کامل CRM تحت اندروید
3 داشبورد پیشرفته
4 تعریف کاربر نامحدود
5 تعریف پروژه نامحدود
6 تامین اعتبار پروژه
7 ایجاد پروژه سریع
8 ساختار شکست کار تعاملی
9 بهره مندی از WBS
10 ایجاد بی نهایت فاز ، فالیت و چک لیست
11 مدیریت منابع
12 اپلیکیشن کامل CRM تحت ios
13 مدیریت کاربران
14 تقویم کاری
15 مدیریت کارمندان بر اساس پروژه
16 مدیریت تیکت ها
17 مدیریت جلسات
18 مدیریت یادآوری
19 مدیریت بودجه
20 مدیریت تسک سریع
21 مدیریت پیش نیاز و پس نیاز
22 نمودار گانت چارت
23 نمایش مسیر بحرانی پروژه
24 گزارش کلی پروژه
25 گزارش پیشرفت پروژه
26 گزارش هزینه انسانی
27 گزارش عملکرد کارمندان
28 گزارش کارکرد کارمندان
29 مشاهده لاگ
30 پروفایل اختصاصی پروژه ها
31 پروفایل اختصاصی کاربران
32 اخبار و تابلو اعلانات
33 شبکه دانش
34 کارتابل شخصی
35 تقویم شمسی پروژه
36 چت بر خط بین اعضا و تیم پروژه
37 Backup گیری سراسری از کل سیستم
38 آموزش رایگان
39 پشتیبانی یک سال رایگان
فروش لایسنس سه ماهه (تومان) 500,000 1,000,000 1,700,000
فروش لایسنس شش ماهه (تومان) 1,200,000 2,400,000 3,400,000
فروش لایسنس یکساله (تومان) 2,000,000 3,000,000 6,000,000
فروش بصورت لایسنس کامل (تومان) 3,900,000 6,700,000 12,700,000

1 – مشاوره تخصصی و طراحی مدل، پیش از راه اندازی نرم افزار مدیریت پروژه


نرم افزار نرم افزار مدیریت پروژه حرفه ای

عوامل موفقیت در هر شغلی با شغل دیگر متفاوت است، یک مشاور خوب باید شناخت درستی از مدل کسب و کار شما و همچنین درک درستی از شما و نیاز های آنها داشته باشد و فقط در صورتی می تواند بهترین مشاوره را به شما بدهد که قبلا نمونه هایی مشابه با کار شما را تجربه کرده باشد.
طراحی مدل راه اندازی نرم افزار مدیریت پروژه و انتخاب ابزار و استراتژی مناسب، مهمترین بخش از یک برنامه وفادارسازی مشتری است، همانطور که می دانید، خشت اول گر نهد معمار کج .....
در جلسات مشاوره باید بتوان بهترین مدل راه اندازی نرم افزار مدیریت پروژه را با پاسخ به سوالات زیر پیدا کرد :

  1. بهترین روش برای تشویق به خرید دوباره کدام است ؟
  2. چه چیز برای کسب و کار شما ارزش بیشتری دارد ؟
    • مراجعه زود به زود، تعداد دفعات بیشتر مراجعه و یا پرداخت مبلغ بیشتر توسط مشتری
  3. مزیت رقابتی شما چیست ؟ (چه چیز شما را از دیگران متفاوت می کند ؟)
  4. از نظر مشتری کدام بخش از کار شما دارای ارزش ادراک شده بالاتری است ؟
  5. نرخ بازگشت مشتری (Retention Rate) چقدر پیش بینی می شود ؟
  6. کدام کانال های جذب (ِAcquisition Channels) بیشترین کاربرد را برای شما دارند ؟
  7. تاثیرگذارترین مدل اعتبار دهی و امتیاز دهی (Credit & Point) برای کسب و کار شما کدام است ؟

2 – پیاده سازی و آموزش کار با نرم افزار مدیریت پروژه


بهترین نرم افزار وفاداری مشتری

حالا وقت اجرا رسیده است، نرم افزار مدیریت پروژه طراحی شده بطور کامل برای شما تشریح می شود و پرسنل شما در سه زمینه زیر آموزش داده می شوند :

  • تشریح سیاست های راه اندازی نرم افزار مدیریت پروژه (بر اساس جلسات مشاوره)
  • آموزش کار با نرم افزار نرم افزار مدیریت پروژه
  • آموزش نحوه تعامل با مشتری و ارائه توضیحات کارت وفاداری (Loyalty Card) برای مشتری

از ویژگی های نرم افزار مدیریت پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی کارت عضویت (کارت واداری – Loyalty Card) با طرح اختصاصی، نام برند و لوگوی خودتان (این کارت ها PVC 760Micron (مانند کارت های اعتباری) می باشند، روی آن یک شماره سریال 16 رقمی منحصر بفرد و پشت آن بارکد متناظر با همان شماره سریال قرار دارد.)
  2. راه اندازی آسان، بدون نیاز به زیر ساخت خاص
  3. امکان استفاده ز ابزار های متنوع ثبت تراکنش (نرم افزار ویندوز، اپلیکیشن موبایل، دستگاه پوز)
  4. امکان ثبت انواع تراکنش در سریع ترین زمان ممکن (میانگین 8 ثانیه برای هر تراکنش)
  5. پنل پیامک خدماتی جهت ارسال تراکنش خرید برای مشتری (حتی اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد، پیامک تراکنش شما را دریافت خواهد کرد)
  6. ابزارهای متنوع اعتبار دهی جهت استفاده در خرید های بعد (اعتبار نقدی، اعتبار هدیه، پورسانت بازاریابی، ...)
  7. امکانات امتیاز دهی به بر اساس مدل LRFM و گروه بندی بر اساس امتیاز
  8. امکان تعریف شعب مختلف و ایجاد ارتباط بین شعب بر اساس سیاست های مشخص شده
  9. تشخیص، محاسبه و اعمال اتوماتیک آفر های تعریف شده بر روی کارت مشتری و مبلغ قابل پرداخت او.

3 – خدماتی که نرم افزار مدیریت پروژه به شما ارائه می دهد


نرم افزار وفاداری خوب
  1. ارسال پیامک تراکنش

بلافاصله پس از عضویت مشتری در نرم افزار مدیریت پروژه و ثبت اولین تراکنش برای او، یک پیامک برای مشتری شما ارسال خواهد شد، این پیامک شامل تشکر از مشتری بابت عضویت در نرم افزار مدیریت پروژه شما، کد عضویت، میزان خرید و میزان اعتباری است که از شما دریافت کرده، همچنین در هر بار مراجعه و ثبت تراکنش این SMS برای مشتری ارسال خواهد شد (با توجه به خدماتی بودن پنل ارسال SMS ، حتی اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد، پیامک تراکنش شما را دریافت خواهد کرد)

  1. خدمات نظر سنجی (Happy Call)

دادن حس احترام به مشتری بزرگترین هنر هر کسب و کار  است، بنابراین ظرف 24 ساعت پس از خرید، اپراتور ما (از طرف شما) با مشتری تماس خواهد گرفت و ضمن ارائه توضیحات کامل در مورد کارت عضویت (کارت وفاداری – Loyalty Card) و نحوه استفاده از آن، فرم نظر سنجی مرتبط با کسب و کار شما را تکمیل می کند، اینکه نظر مشتری در مورد قیمت ، کیفیت و نوع برخورد چه بوده است و اگر پیشنهاد و یا انتقادی داشته باشد با ادبیات خودش ثبت می شود.

شما می توانید نتایج این نظر سنجی را بطور کامل در پنل مدیریتی خود مشاهده کنید. خدمات نظرسنجی به شما در شناخت نیاز های کمک خواهد کرد و شما میتونید برای کسب و کارتان تصمیمات مناسب بگیرید.

زمانی به اهمیت این موضوع پی می برید که بدانید : 89% از بدون اینکه دلیل نارضایتی خود را بگویند شما را ترک می کنند و دیگر از شما خرید نمی کنند.

اعتقاد داریم : نظر سنجی در نرم افزار مدیریت پروژه فقط باید توسط نیروی متخصص و بصورت مکالمه مستقیم با مشتری انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشه.

  1. اپلیکیشن مخصوص (Manibon Customer Application)

در نرم افزار مدیریت پروژه علاوه بر پذیرندگان، نیز دارای اپلیکیشن هستند و شما میتوانید خدمات متنوعی را بر روی این اپلیکیشن به خود ارائه دهید. لینک نصب این اپلیکیشن در پیامک عضویت، برای مشتری ارسال خواهد شد. از امکانات این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ثبت کامل مشخصات توسط مشتری و استفاده از منافع در نظر گرفته شده جهت تکمیل پروفایل (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهر، محله، جنسیت و ...)
  • امکان مشاهده تاریخ و مبلغ خرید هایی که مشتری از شما داشته است
  • امکان مشاهده امتیاز و اعتباری که مشتری در هر بار خرید از شما گرفته است
  • امکان ارسال آفر های تعریف شده بصورت Notification برای مشتری
  • امکان مشاهده تمامی آفر هایی که شما برای تان تعریف کرده اید
  • امکان انتقال اعتبار به شخص دیگر (بازاریابی غیر مستقیم برای شما)
  • امکان معرفی مشتری جدید و دریافت پورسانت بصورت اعتبار نقدی (بازاریابی مستقیم)
  • امکان مشاهده اطلاعات تماس و لینک تمامی شبکه های اجتماعی شما
  • امکان به اشتراک گذاری و معرفی شما در شبکه های ارتباطی نظیر تلگرام
  1. خدمات پشتیبانی (Manibon Customer Support)

واحد پشتیبانی بصورت تمام وقت پاسخگوی سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما است، امکانات پشتیبانی در وقت و انرژی شما در ارائه توضیحات به در مورد نرم افزار مدیریت پروژه و چکونگی استفاده از آن صرفه جویی خواهد کرد.

4- پنل گزارشات در نرم افزار مدیریت پروژه


مقاله نرم افزار مدیریت پروژه

مهمترین و کلیدی ترین بخش هر نرم افزار مدیریت پروژه، گزارشات آن است. گزارشی دقیق، کامل و مبتنی بر اصول تاثیر گذار بر مشتری میتواند به خوبی به شما نشان دهد که چقدر در مسیر درست گام بر میدارید و در چه بخش هایی نیاز به گرفتن تصمیمات جدید دارید. پنل گزارشات نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب بوده و می توانید از همه جا به آن دسترسی داشته باشید، این پنل امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد :

  • پنل گزارش گیری چند بعدی
  • ارائه گزارشات کامل از تعداد دفعات مراجعه ، فاصله بین مراجعات و مبالغ پرداخت شده توسط
  • مشاهده ریز تراکنش های هر یک از
  • مشاهده تعداد جدید در بازه های زمانی مختلف
  • مشاهده آمار بازگشت مشتری و گزارش چند وجهی از وفادار
  • مشاهده آمار گرافیکی از تاثیر نرم افزار مدیریت پروژه بر کسب و کار شما
  • گزارش تحلیلی مراجعات و فروش در ماه ها، روز ها و بازه های زمانی مختلف

گزارش تحلیلی میزان تاثیرگزاری آفر ها و کمپین های مختلف ایجاد شده

5 – تحلیل رفتار مشتری در نرم افزار مدیریت پروژه


تحلیل رفتار مشتری

بیشترین انتظاری که از یک نرم افزار مدیریت پروژه خوب می توان داشت، تحلیلی درست، اصولی و قابل درک از رفتار مشتری در هر کسب و کار است. تحلیلی که بتوان بر اساس آن تصمیمات عملی در جهت تشویق مشتری به خرید بیشتر گرفت و در نتیجه آن سود و رونق آن کسب و کار را افزایش داد.

تحلیل رفتار مشتری به دو روش در نرم افزار مدیریت پروژه مانی انجام می شود:

  • گزارشات آماری از تحلیل رفتار مشتری

نرم افزار مدیریت پروژه ، اطلاعات تراکنش های ثبت شده توسط شما راآنالیز و تحلیل می کند و شما می توانید رفتار خود را بر اساس پارامتر های مختلف بررسی کنید.

  • تحلیل رفتار تخصصی توسط کارشناسان

اگرچه این بخش از خدمات نرم افزار مدیریت پروژه مشمول هزینه ای جداگانه خواهد شد، اما کارشناسان خبره ما با تحلیل تخصصی اطلاعات نرم افزار مدیریت پروژه شما و همچنین تجربه ای که از راه اندازی ده ها نرم افزار مدیریت پروژه مشابه دارند، گزارشی تحلیلی-آماری را آماده خواهند کرد و بر اساس آن ده ها پیشنهاد کاربردی در جهت افزایش فروش، رقابت در بازار و جذب جدید ارائه خواهند داد.

 

6 – راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و ایجاد آفر های متنوع در نرم افزار مدیریت پروژه


چگونگی راه اندازی نرم افزار مدیریت پروژه

در نرم افزار مدیریت پروژه مانی به راحتی میتوانید کمپین راه اندازی کنید و بصورت اتوماتیک با هدف خود ارتباط برقرار کنید و پیشنهادات و آفر های خود را برای آنها ارسال کنید. نرم افزار مدیریت پروژه این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد :

  • ایجاد آفر بر اساس فاصله بین مراجعات مشتری، تعداد دفعات مراجعه و همچنین مبلغ پرداختی
  • مکان صدور کارت هدیه
  • امکان ایجاد آفرهای زماندار و نامحدود
  • آفرهای سالروز تولد ، اعیاد و مناسبت های خاص
  • آفرهای ریالی و درصدی
  • رتبه بندی و ایجاد آفر برای گروه خاص (نقره ای، طلایی  ...)
  • ارسال آفرها بصورت notification بر روی اپلیکیشن مشتری
  • امکان برقراری ارتباط با از طریق اپلیکیشن ، SMS ، ایمیل ، تلگرام ، شبکه های اجتماعی و وب سایت

سوالات نرم افزاری نرم افزار مدیریت پروژه آرسس



شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی