به چه صورت سیپ ترانک به کسب و کار من کمک می کند تاریخ ثبت : 1398/06/25_9:48

به چه صورت سیپ ترانک به کسب و کار من کمک می کند


به چه صورت سیپ ترانک به کسب و کار من کمک می کند

 

سیپ ترانک

 

Sip trunk با به کار گیری ویژگی های سرور ویپ در یک خط مجرد، باعث ایجاد تماس های راحت و بدون درد سر می گردد.برخی شرکت ها ممکن است بعد از پی بردن به هزینه های گزاف یک PSTN سنتی،بر روی یک IP PBX سرمایه گذاری نمایند.

با این حال، ممکن است به طور کامل ارتباطات خود را با تلفن های ثابت به آن اندازه که امید می رود، قطع ننمایند.بنابراین،حرکت منطقی بعدی که می توانند در راستای کسب و کار خود انجام دهند این است که PBX هایشان را از طریق سیپ به اینترنت وصل نمایند.

در اینجا سناریوی دیگری موجود می باشد:شما یک شرکت در حال رشد می باشد که قبلا فرصتی برای به کار IP PBX داشته اید.اما هم اکنون، شروع به جذب مشتریانی می کنید که هنوز هم از تلفن ثابت سنتی استفاده می نمایند و شما هیچ ایده ای راجع به چگونگی برقراری تماس آنها با خودتان برای کمک به آنها ندارید(حداقل، بدون در نظر گرفتن هزینه های مخوف برای برگشت به PSTN).

در هر دو مورد،هنوز هم خطر صرف پول زیاد وجود دارد که صرفه جویی از طریق استفاده از یک IP PBX را به حداقل می رساند.خبر خوب این است که، یک نرم افزار ویپ، واقعا تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید تا از سیپ ترانک استفاده نمایید در حالی که از هزینه های بالای تلفن های ثابت قدیمی دوری کنید.

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

به چه صورت سیپ ترانک به کسب و کار من کمک می کند

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی